اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

چای‌های تقلبی در زنجان به مقصد نرسید

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف چای‌های تقلبی در این استان خبر داد.

چای‌های تقلبی در زنجان به مقصد نرسید

حمید‌رضا عزیزپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مقادیر زیادی چای تقلبی که توسط افراد سود‌جو در حال بسته‌بندی با مارک معروف و انتقال به سطح بازار بود توسط شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مورد شناسایی قرار گرفت و کشف شد.

وی تصریح کرد: با احکام صادره شعب بدوی و تجدید‌نظر این اداره کل، کالاهای مکشوفه ضبط و خاطیان به پرداخت مبلغی بیش از 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی زنجان در ادامه از محکومیت یک قاچاقچی جوراب در استان خبر داد و گفت: به موجب حکم قطعی شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز، اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان‌ کالاهای مکشوفه را به نفع دولت ضبط کرد‌.

وی تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق انواع کالا ماموران نیروی انتظامی از یک دستگاه خودرو سواری 27 هزار جفت انواع جوراب خارجی کشف کردند و با اعلام جرم توسط گمرک زنجان، شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز این اداره کل این قاچاقچی را محکوم کرد.

عزیزپور گفت: متهم این پرونده با حکم قطعی محکوم شده بود که با وصول مبلغ 240 میلیون ریال و ضبط سیگارهای مکشوفه به نفع دولت از زندان آزاد شد‌.

انتهای پیام/73005/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول