اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی قزوین خبر داد

کشف یک میلیون قلم داروی قاچاق در قزوین/ کشف 561 هزار لیتر سوخت قاچاق

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف یک میلیون قلم انواع داروهای انسانی قاچاق در این استان در سال جاری خبر داد.

کشف یک میلیون قلم داروی قاچاق در قزوین/ کشف 561 هزار لیتر سوخت قاچاق

رجبعلی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تشریح عملکرد پلیس آگاهی استان قزوین اظهار داشت: در سال جاری وقوع قتل عمد در این استان با کاهش 11 درصدی به 15 فقره رسیده که این رقم در سال گذشته 26 مورد بوده است.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی مأموران متخصص پلیس آگاهی استان قزوین 22 فقره کشف قتل صورت گرفته که در مقایسه با سال گذشته حاکی از 29 درصد افزایش کشف است.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین بیان کرد: در جرایم جنایی نیز نسبت کشف به وقوع 116 درصد بوده که چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

امینی همچنین با اشاره به لزوم برخورد جدی با قاچاقچیان کالا از کشف بیش از یک میلیون قلم داروی انسانی و 561 هزار لیتر سوخت قاچاق در سال جاری خبر داد و افزود: در این مدت 174 هزار پاکت سیگار و 660 هزار کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق کشف و ضبط شده است.

این مسئول کشف بیش از دو هزار دستگاه لوازم صوتی و تصویری قاچاق را از دیگر اقدامات پلیس آگاهی این استان در 11 ماه سال جاری برشمرد.

انتهای پیام/2667/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول