اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فریدن خبر داد

کشف تلویزیون‌های LCD و LED قاچاق در فریدن

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: با تلاش‌های مأموران انتظامی شهرستان فریدن 44 دستگاه تلویزیون LCD و LED قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

کشف تلویزیون‌های LCD و LED قاچاق در فریدن

حسین دشتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ایجاد امنیت و مبارزه با متخلفان از وظیفه و رسالت‌های اصلی نیروی انتظامی به شمار می‌رود، اظهار کرد: نیرو‌های انتظامی این شهرستان روز گذشته در محور لرستان به اصفهان با محموله‌ای قاچاق مواجه شدند.

وی اضافه کرد: نیرو‌های انتظامی در بازرسی‌های صورت گرفته از یک دستگاه خودروی نیسان در این محور متوجه یک محموله قاچاق شدند که در این محموله تعدادی تلویزیون LCD و LED از مبادی غیر‌مجاز و به صورت قاچاق وارد این شهرستان شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: با تلاش‌های مأموران انتظامی شهرستان فریدن 44 دستگاه تلویزیون LCD و LED قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی به برخورد سریع و قاطع نیرو‌های انتظامی این شهرستان با این تخلفات اشاره کرد و ادامه داد: به دنبال این موضوع سرنشین خودرو‌های نیسان به صورت سریع دستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

دشتی با اشاره به ارزش ریالی این محموله قاچاق تاکید کرد: ارزش ریالی این اجناس بیش از 800 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول