اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اهر:

16 هزار عدد مواد محترقه در اهر کشف شد / کشف 12 هزار نخ سیگار قاچاق

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف 121 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق و 16 هزار و 978 عدد انواع موادمحترقه در این شهرستان خبر داد.

16 هزار عدد مواد محترقه در اهر کشف شد / کشف 12 هزار نخ سیگار قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر علی طاحونی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد محترقه و همچنین در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر توزیع مواد محترقه در سطح شهرستان بلافاصله ماموران انتظامی این فرماندهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر تصریح کرد: عوامل انتظامی با شناسایی محل توزیع مواد محترقه در بازرسی از محل مورد نظر تعداد 16 هزار و 978 نخ انواع مواد محترقه کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با بکارگیری تمام امکانات از مراکز دپو کالا و انبارهای سطح شهر بازدید کردند که در نهایت از مغازه فردی به هویت «ا ـ ر» تعداد 121 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط و در این ‌ارتباط‌ یک نفر دستگیر شد.

طاحونی با اشاره به خطرهایی که بر اثر استفاده از مواد محترقه متوجه جان و مال شهروندان می‌شود، بیان داشت: متأسفانه هر سال شاهد آسیب دیدگی‌های شدید و ایجاد جراحت‌های غیرقابل جبران در تعدادی از جوانان در جامعه هستیم که به دلیل یک لحظه شادی کذایی کارهای خطرناکی می‌کنند که هم برای خود و هم برای دیگران خطر ایجاد می‌کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: از تمام خانواده‌ها درخواست می‌کنیم بر کارهای جوانان خود نظارت کامل داشته باشند و از بروز حوادث ناگوار برای خود و دیگران که عواقب قانونی نیز خواهد داشت جلوگیری کنند.

طاحونی خاطر نشان کرد: اقدام های غلط و باورهای اشتباه سبب شده است تا افراد مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان با برخی از اعمال مخاطره آمیز، ایام پایان سال و شب عید را برای خود و خانواده‌شان تلخ کنند.

انتهای پیام/60002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول