اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد

کشف نفت سفید قاچاق از کارخانه برنج‌کوبی صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف و ضبط 13 هزار لیتر نفت سفید قاچاق از یک کارخانه برنج‌کوبی و دستگیری دو نفر از عاملان فروش آن در این شهرستان خبر داد.

کشف نفت سفید قاچاق از کارخانه برنج‌کوبی صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، احمد عسگری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اجرای تدابیر امنیتی مسافران نوروزی، اظهار کرد: تدابیر امنیتی صومعه‌سرا در ایام نوروز تشدید می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای اجرای بهتر تدابیر امنیتی در صومعه‌سرا نیازمند همکاری و جدیت ارگان‌ها و مراکز اقامتی و تفریحی است، تصریح کرد: در ایام نوروز تمام اماکن اسکان، هتل‌ها و مراکز اقامتی فعال فهرست اسامی مسافران اسکان یافته خود را به صورت روزانه به اداره اماکن نیروی انتظامی صومعه‌سرا ارسال کنند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا توجه به هشدارهای امنیتی پلیس به صورت شفاهی یا بنرهای تبلیغاتی برای مسافران را امری ضروری دانست و افزود: کنترل امنیتی ایام نوروز و حجم بالای مسافران نوروزی به همکاری و تعامل همگانی نیازمند است.

وی با اشاره به اقدام جدید پلیس صومعه‌سرا در برخورد با متخلفان، اذعان کرد: پلیس در هر زمان و شرایطی مکلف به برخورد با هنجارشکنان و متخلفان اجتماعی است.

عسگری، از کشف و ضبط 13 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در صومعه‌سرا خبر داد و متذکر شد: در این راستا دو نفر از عاملان فروش آن نیز در صومعه‌سرا دستگیر و تحویل مقام قضایی شده‌اند.

وی با تصریح بر اینکه محموله نفت سفید قاچاق مذکور در یک کارخانه برنج‌کوبی حوزه روستایی صومعه‌سرا کشف شده است، خاطرنشان کرد: این نفت‌های سفید برای اجرای بهتر عملیات قاچاق در گالن‌های دو و 3.5 لیتری جاسازی شده بود.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا یادآور شد: کارخانه برنج‌کوبی پس از جمع‌آوری محموله نفت سفید قاچاق پلمپ و کامیون حمل نفت نیز با دستور مقام قضایی توقیف شد.

انتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول