اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هوشیاری ماموران یگان امداد

14700 پاکت سیگار قاچاق در مراغه توقیف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مراغه گفت: محموله انواع سیگارت قاچاق توسط ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان مراغه توقیف و تعداد 14 هزار و 700 پاکت سیگارت خارجی کشف و ضبط شد.

14700 پاکت سیگار قاچاق در مراغه توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، عیسی هاتفی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر جابه‌جایی محموله قاچاق در بیراهه‌های روستاهای اطراف این شهرستان، بلافاصله ماموران یگان امداد ‌وارد عمل شدند.

وی افزود: در این راستا عوامل یگان امداد با انجام گشت‌زنی در محور مذکور به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند که خودروی مورد نظر بدون توجه به علائم پلیس اقدام به فرار کرده و با ریختن میخ و زدن دودزا سعی در خارج کردن ماموران از جاده را داشته که با مشاهده جدیت ماموران، در فرصتی مناسب در جاده‌ای انحرافی خودرو خود را رها و متواری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه متهم با توجه به شرایط خاص منطقه موفق به فرار شد، افزود: در بازرسی از خودرو به جا مانده تعداد 14 هزار و 700  پاکت انواع سیگار خارجی قاچاق که به صورت بسیار حرفه‌ای در صندوق عقب و صندلی عقب جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با قاچاق کالا به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی پلیس، نقش اساسی در رشد و شکوفایی شاخص‌های اقتصادی دارد.

انتهای پیام/60007/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول