اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های کرمان:

مسئولان در راستای اصلاح و تربیت مددجویان همگام باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان کرمان گفت: مسئولان باید در راستای اصلاح و تربیت مددجویان همگام و وحدت لازم را داشته باشند تا این قشر از جامعه به فراموشی سپرده نشوند.

مسئولان در راستای اصلاح و تربیت مددجویان همگام باشند

به گزارش خبرگزرای فارس از جیرفت، علی ولی‌نیا ظهر امروز در چهارمین گردهمایی مدیران و مسئولان زندان‌های استان کرمان در این شهرستان اظهار داشت: خدمت به فرد از بزرگ‌ترین عبادات است و تمام توصیه‌های اسلام برای خدمت به خلق است.

وی با بیان اینکه خدمت کردن به ضعیفان از ارزش و اجر بیشتری برخوردار است، هر جا که انسان در مسیر خدا باشد و هدفش رضای خلق، خداوند نیز او را حمایت می‌کند، افزود: مسئولان باید در راستای اصلاح و تربیت مددجویان همگام باشند و وحدت لازم را داشته باشند تا این قشر از جامعه به فراموشی سپرده نشوند.

ولی‌نیا تصریح کرد: تمام کارها باید در سایه نظم و امنیت باشد، هر مجموعه‌ای در صورت بی‌نظمی دچار مشکل می‌شود.

حسین برشان رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت نیز در این آیین ضمن ارائه گزارش عملکرد سال جاری این نهاد از راه‌اندازی مدرسه قرآنی و کانون فرهنگی در این نهاد خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه این اداره توانسته با مراجع قضایی تعامل و همکاری خوبی داشته باشد، در زمینه کاهش جمعیت کیفری کارهای مثبتی انجام شده است.

به گزارش فارس، چهارمین دوره گردهمایی مدیران و مسئولان زندان‌های استان کرمان به میزبانی جیرفت برگزار و مسئولان زندان‌های استان مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات و برنامه‌ریزی برای بهبود کارها اتخاذ شد.

انتهای پیام/2655/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول