اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

بهسازی جاده دسترسی به زندان برازجان

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از بهسازی جاده دسترسی به زندان برازجان خبر داد.

بهسازی جاده دسترسی به زندان برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد در نشست با مدیرکل و مسئولان اداره‌کل زندان‌های استان بوشهر در محل زندان برازجان اظهار داشت: توجه به مشکلات زندانیان و تلاش برای تربیت صحیح این افراد امری بسیار مهم است.

وی ادامه داد: زندان وظیفه سنگینی در قبال زندانیان بر عهده دارد و باید به گونه‌ای عمل کنند که یک زندانی پس از آزادی از زندان بتواند در اجتماع زندگی کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با طرح تصویب شده مجلس در سال گذشته در مورد حق فوق‌العاده کارکنان سازمان زندان‌ها با اشاره به ایرادات وارده از سوی شورای نگهبان به این طرح خاطر نشان کرد: شورای محترم نگهبان ایرادی بر این طرح مبنی بر محل تأمین اعتبار آن گرفته بود که مقرر شد؛ این حق فوق‌العاده از محل اعتبارات داخلی سازمان زندان‌ها تأمین شود، اما ظاهراً سازمان قادر به پرداخت آن نیست.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: چون این طرح تصویب شده و به‌ صورت قانون درآمده، قطعاً باید در لایحه بودجه سال 92 محلی برای تأمین آن در نظر گرفته شده باشد که این موضوع را در کمیسیون‌ها بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

وی به برخی مشکلات موجود در زندان برازجان اشاره کرد و اظهار داشت: رفع مشکلات زندان برازجان امری لازم است که پیگیری لازم را انجام می‌دهیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از بهسازی جاده دسترسی به زندان برازجان خبر داد و اذعان داشت: رفع مشکل آب، امکانات رفاهی و اقداماتی برای رفاه حال خانواده‌های ملاقات کننده نیز در دستور کار قرار دارد.

موسوی‌نژاد ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف زندان و اردوگاه کاردرمانی برازجان، به ‌صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار کرده و مشکلات آنها را شنید.

معاون اداره‌کل زندان‌های استان بوشهر، رئیس زندان باز استان، رئیس اداره فرهنگی زندان‌های استان، رئیس اداره بازرسی، رئیس حفاظت اطلاعات زندان‌های استان و مسئول امور فرهنگی و تربیتی زندان برازجان در این نشست حضور داشته و به ارائه نقطه نظرات و بیان راهکارهای موجود پرداختند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول