اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان دزفول خبر داد

کمک 100 میلیون ریالی به خانواده‌های زندانیان دزفول

خبرگزاری فارس: رئیس زندان دزفول از اعطای 100 میلیون ریال کمک به خانواده‌های زندانیان این شهرستان خبر داد و گفت: این کمک‌ها به دلیل نزدیکی ایام نوروز اعطا شده است.

کمک 100 میلیون ریالی به خانواده‌های زندانیان دزفول

ابوالقاسم شمس‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: کمک 100 میلیون ریالی به منظور یاری رساندن به خانواده زندانیان در ایام نوروز سال‌ جاری توزیع شده است.

وی با اشاره به تعداد این خانواده‌ها خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار به صورت کمک یک میلیون ریالی بین 100 خانوار توزیع شده است و در تلاش هستیم تا برای باقیمانده خانواده‌های زندانیان نیز کمک‌های مالی جمع‌آوری کنیم.

وی با اشاره به نحوه جمع‌آوری این میزان کمک مالی تصریح کرد: این میزان کمک مالی با همکاری انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دزفول و خیران این شهرستان جمع‌آوری شده است.

شمس‌آبادی در پایان گفت: باید از خانواده‌های زندانیان حمایت کرد و به این منظور جلسات متعددی با خیران و اعضای انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دزفول برگزار شده است و خیران این شهرستان نیز همکاری زیادی برای این مهم انجام داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ماه‌های گذشته با تغییر مدیریت زندان دزفول تغییرات زیادی در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی زندان شهرستان دزفول اعمال شده است.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول