اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد

تخصیص 54 هزار هکتار از اراضی ملی برای توسعه کشت آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: قائم مقام جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تا کنون 54 هزار هکتار از اراضی ملی استان برای طرح‌های کشت اختصاص یافته است.

تخصیص 54 هزار هکتار از اراضی ملی برای توسعه کشت آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه اسماعیل کریم‌زاده صبح امروز در آیین بزرگداشت هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری که با محوریت توسعه فرهنگ درخت‌کاری در آذربایجان غربی که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه مردم ارومیه، معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی و نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان و مدیران ستادی در سالن اجتماعات ساختمان شماره دو جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌های توسعه کشاورزی که در سال‌های اخیر مورد توجه و تاکید قرار دارد، نیازمند واگذاری زمین از محل اراضی ملی هستند.

وی با بیان اینکه برای این منظور اداره منابع طبیعی استان گام‌های موثر و مثبتی را بر می‌دارد، تصریح کرد: واگذاری اراضی ملی برای توسعه کشت نیز در همین راستا انجام می‌گیرد.

کریم‌زاده با اشاره به اراضی ملی واگذار شده برای این منظور، افزود: تا کنون 54 هزار هکتار از اراضی ملی استان برای طرح‌های کشت اختصاص یافته است.

وی در ادامه با تاکید بر صیانت و نگهداری از منابع طبیعی، اعلام کرد: برای این منظور باید از تمام توان و قوای خود بهره گیریم.

قائم مقام جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه، افزود: دولت در این راستا گام‌های موثری را برداشته است.

کریم‌زاده با اشاره به همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی در توسعه کشت، گفت: تلاش‌هایی که توسط مدیریت منابع طبیعی و آبخیزداری انجام می‌شود بر کسی پوشیده نیست و در این راستا شاهد موفقیت‌ در طرح‌های توسعه هستیم.

وی شناسایی اراضی مستعد کشاورزی را در توسعه کشت موثر دانست و اظهار داشت: باید اراضی که برای این منظور در نظر گرفته می‌شود، استعداد کشت در آن‌ها وجود داشته باشد که اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در این مورد نیز به خوبی وارد عمل شده است.

انتهای پیام/61001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول