اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

تحقق 94 درصدی تعهد اشتغال بخش صنعت در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از تحقق 94 درصدی تعهد اشتغال در سال‌جاری خبر داد.

تحقق 94 درصدی تعهد اشتغال بخش صنعت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمان کرمی پیش از ظهر امروز در کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: با وجود تمامی مشکلات اقتصادی که کشور با آن روبه‌رو شده است، 90 درصد واحدهای تولیدی کشور فعال و در مسیر تولید ملی مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: تمامی کالاهای پر مصرف استان ذخیره‌سازی شده است، به طوری که چهارمحال و بختیاری هیچگونه کمبود کالایی برای آغاز سال جدید ندارد.

کرمی از تحقق 94 درصدی تعهد اشتغال این سازمان در سال‌جاری خبر داد و گفت: تعهد این سازمان ایجاد 3 هزار و 500 فرصت شغلی بوده که تاکنون ایجاد 3 هزار و 147 شغل آن محقق شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این تعداد فرصت اشتغال ایجاد شده یک هزار و 30 شغل در شهرکرد، 778 شغل در بروجن، 302 شغل در فارسان، 523 شغل در لردگان، 226 شغل در کیار، 160 شغل در اردل و 132 شغل در کوهرنگ ایجاد شده است.

وی ایجاد واحدهای صنعتی و معدنی را جهت‌گیری اصلی این سازمان در برنامه پنجم توسعه برشمرد و خاطرنشان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و ایجاد اشتغال در بخش صنعت و معدن از دیگر اهداف این سازمان محسوب می‎شود.

کرمی با اشاره به راهبردها و برنامه‌های حمایتی این سازمان تصریح کرد: پیگیری اعطای تسهیلات از منابع طرح آمایش صنعت و معدن و حمایت از واحدهای صنعتی در راستای طرح هدفمندی یارانه‌ها از برنامه‌های حمایتی این سازمان به شمار می‎رود.

انتهای پیام/68006/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول