اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس مؤثر واقع شد

بازدید فرماندار از طرح اشتغال‌زایی جوان موفق لنده‌ای + تصاویر

خبرگزاری فارس: در پی انتشار خبر اشتغال‌زایی 15 نفره، توسط جوان موفق لنده‌ای، فرماندار و رئیس جهاد کشاورزی این شهرستان از طرح اشتغال‌زایی این جوان بازدید و مشکلات آن را بررسی کردند.

بازدید فرماندار از طرح اشتغال‌زایی جوان موفق لنده‌ای + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، پس از انتشار خبر اشتغال‌زایی جوان موفق لنده‌ای، فرماندار این شهرستان به همراه رئیس جهاد کشاورزی از این طرح بازدید و مشکلات آن را بررسی کردند.

 

سیدیدالله فاطمیان در بازدید از این طرح گلخانه‌ای به بررسی مشکلات طرح پرداخت و اظهار داشت: جوانان ایرانی توانایی هر کاری را داشته و می‌توانند قله‌های ترقی را طی کنند.

 

فرماندار لنده خاطرنشان کرد: اگر کارهای کشاورزی به درستی پیگیری شود؛ جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند جوابگوی تمام نیازهای استان و کشور باشند.

وی تصریح کرد: شرایط بخش کشاورزی به‌ گونه‌ای است که باید افراد متخصص و کاردان در این رشته وارد میدان اجرایی کار شده و از علم و فناوری روز در این زمینه استفاده کنند.

فاطمیان با بیان اینکه کشاورزی استان باید به سمت ارگانیک پیش برود، بیان داشت: ارگانیک و مکانیزه شدن طرح‌های کشاورزی در نحوه تولید و  محصول کشت شده تأثیر فراوانی دارد.

وی در ادامه افزود: همه مسئولان شهرستانی و استانی باید در تقویت طرح‌های گلخانه‌ای و مکانیزه تلاش کرده و از هدر رفتن وقت و هزینه جلوگیری شود.

فاطمیان اذعان داشت: اهمال در رسیدگی به پروژه‌های کشاورزی قابل قبول نبوده و به شدت پیگیری می‌شود.

حمیدرضا درفشی، جوان موفق لنده‌ای در این دیدار با اشاره به مشکلات طرح‌های گلخانه‌ای گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود نبود بازار مشخص فروش برای محصولات است که این خود موجب کند و سرد شدن سرمایه‌گذار در عرصه‌های مختلف می‌شود.

وی، گران شدن بذر را یادآور شد و افزود: به دلایل مختلف بذر گران شده و با هزینه‌ای سنگین به دست تولیدکننده می‌رسد.

درفشی در پایان متذکر شد: کمبود اعتبارات مالی موجب کاهش اشتغال‌زایی و کاهش سطح تولید می‌شود که مسئولان باید با حمایت از طرح‌ها، تولیدکنندگان را یاری کنند.

انتهای پیام/82014/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول