اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

عملکرد برخی بانک‌ها در اشتغال‌زائی ضعیف است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد برخی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زائی ضعیف است.

عملکرد برخی بانک‌ها در اشتغال‌زائی ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالرضا عزیزی ظهر امروز در سومین نشست اعضای ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان در شیروان اظهار کرد: بانک‌ها باید توجه با نگاه ویژه‌ای به کارآفرینان و صنعت‌گران داشته باشند زیرا آنان مظلوم و بی پناه و فاقد حامی هستند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد ضعیف برخی بانک‌ها باعث رکورد فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال زایی می‌شود.

وی افزود: زمان دغدغه و شعار امسال رهبری تحقق خواهد یافت که همه‌ی متولیان امور اعم از بانک‌ها و بخش‌های مختلف کشور به آن جامعه عمل بپوشانند.

عزیزی همچنین با اشاره به ضعف صنعتگران در پذیرش مشاوره گفت: متأسفانه فرهنگ مشاوره در کارآفرینان و صنعتگران هنوز جای خود را پیدا نکرده است و اگر این مهم محقق یابد بخش اعظمی از مشکلات آنان حل می‌شود.

وی تصریح کرد: عملکرد ضعیف برخی از بانک‌ها موجب رکورد فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال زایی خواهد شد که آنان باید با تعامل در بهبود کار صنعتگران تلاش فراوانی از خود نشان دهند تا بتوانند بستر شغلی را برای مردم فراهم سازند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی یادآور شد: ما از هر گونه سرمایه دار و سرمایه گذار در این شهرستان حمایت می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی نیز با بیان اینکه مصوبات سفر رهبری به این استان نقش مهمی برای برطرف شدن موانع شهرک‌های صنعتی داشته است، گفت: در سال جاری 95 واحد تولیدی برای حمایت مالی از طریق صندوق توسعه ملی ثبت نام کردند و تاکنون 85 واحد به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مراجعه کرده‌اند.

سید ابراهیم حسینی با اشاره به اینکه امسال 59 واحد تولیدی به علت وجود نقدینگی در بخش تولید به این سازمان مراجعه داشتند، افزود: برای برطرف شدن مشکلات این واحدهای تولیدی 88 مصوبه تنظیم و رسیدگی شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون صاحبان شش واحد صنعتی این استان برای تسهیلات به مبلغ 100 میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی هم اظهار کرد: 100 هکتار به وسعت شهرک‌های صنعتی شیروان در آینده نزدیک افزوده خواهد شد.

محمدرضا باقری با بیان اینکه 192 هکتار زمین در این شهرک آماده سازی شده است گفت: تا کنون با 85 سرمایه گذار قرارداد بسته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 30 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی شیروان فعال هستند و 40 واحد نیز در حال ساخت است.

انتهای پیام/63002/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول