اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تجمعی اعتراض آمیز

طلاب استان البرز کشتار شیعیان در پاکستان را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: در تجمعی اعتراض‌آمیز طلاب و استادان حوزه‌های علمیه استان البرز امروز با حضور در مدرسه امام صادق (ع) کرج، کشتار شیعیان در پاکستان را محکوم کردند.

طلاب استان البرز کشتار شیعیان در پاکستان را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حاضران ظهر امروز در این تجمع اعتراض‌آمیز، با سردادن شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا، نفرت خود را از عوامل کشتار شیعیان اعلام کردند.

براساس گزارش خبرنگار فارس در کرج، استادان، طلاب و فضلای حوزه علمیه استان البرز در این تجمع با محکوم کردن حوادث کویته پاکستان از مجامع بین‌المللی، به ویژه دولت پاکستان خواستند مانع تکرار چنین جنایات وحشیانه‌ای شوند.

در حاشیه این مراسم معاون تهذیب و تبلیغ حوزه‌های علمیه استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در این تجمع اعلام می‌داریم که در حمایت از مسلمانان ایستاده‌ایم و با فریاد الله‌اکبر انزجار خود را از این اقدامات وحشیانه اعلام می‌داریم.

حجت‌الاسلام حسین ملکی ادامه داد: هدف دشمنان از این اقدام وحشیانه ایجاد تفرقه در بین مسلمانان جهان است اما در همین جا اعلام می‌کنیم که ما مواضع خود را رها نخواهیم کرد و هرگز اتحاد و همدلی خود را فراموش نمی‌کنیم.

وی افزود: استکبار جهانی با این اعمال وحشیانه تنها خود را بیش از گذشته در جهان انگشت‌نما می‌کند و ملت‌های مختلف از این اقدام دشمنان نفرت دارند.

این مسئول ادامه داد: امروز ملت‌های مسلمان اتحاد و همدلی خود را بیش از گذشته به کار خواهند بست و اجازه نخواهند داد کوچک‌هایی چون آمریکا و اسرائیل اتحاد آنان را مورد هجمه و حمله قرار دهد.

ملکی تأکید کرد: متأسفانه مدعیان حقوق بشر نیز با سکوت خود جنایات تروریست‌ها را تأیید می‌کنند و به این اقدامات دشمن مسلمانان چراغ سبز نشان می‌دهند.

وی در پایان ضمن اعلام انزجار همه مسلمانان از فجایع روی داده در پاکستان گفت: دشمن با این اقدامات هرگز نمی‌تواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

انتهای پیام/2302/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول