اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

تحصن طلاب مازندران در اعتراض به کشتار شیعیان پاکستان

خبرگزاری فارس: طلاب و روحانیون نوشهر و چالوس در اعتراض به کشتار مظلومانه شیعیان پاکستان توسط افراطی‌های وهابی تحصن و این اقدام ددمنشانه را محکوم کردند.

تحصن طلاب مازندران در اعتراض به کشتار شیعیان پاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، طلاب و روحانیون شهرستان‌های نوشهر و چالوس پیش از ظهر امروز در اعتراض به کشتار مظلومانه شیعیان پاکستان توسط افراطی‌های وهابی در حوزه علمیه نوشهر تحصن و این اقدام ددمنشانه را محکوم کردند.

در این مراسم امام جمعه نوشهر طی سخنانی اظهار کرد: جنایات اخیر در پاکستان و نسل‌کشی شیعیان، دل مسلمانان را به درد آورد.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ گفت: شیعه عاشورا و انتظار دارد و بر این اساس شیعیان همیشه با ظالمان در ستیز هستند.

وی عنوان کرد: دشمنان و استکبار جهانی برای جدایی بین مردم و روحانیت برنامه‌هایی همچون عرفان کاذب، بزرگ کردن روحانی‌نماها دارند.

مشایخ بیان کرد: استعمار برای آنکه بتواند به غارتگری در کشورهای اسلامی و حتی مظلوم جهان بپردازد نقشه‌های فراوانی را در سر خود می‌پروراند و سعی در اجرای آن دارد.

وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی به بهانه مدرنیزه کردن کشورها با نفوذ در فرهنگ آن کشور و با تغییر شخصیت‌های آن کشور سعی در رواج دادن اندیشه و فرهنگ خودشان هستند.

مشایخ افزود: راه نجات از این دسیسه‌های دشمن، شناخت و آگاهی و بصیرت داشتن است و تا وقتی که بصیرت نباشد نمی‌توان نجات یافت.

امام جمعه نوشهر با بیان اینکه دشمن با کشتار و قتل مسلمانان سعی در به ‌وجود آوردن ارعاب است، خاطرنشان کرد: دنیا باید بداند دلسوزان شیعیان جهان در طول تاریخ علمای ربانی و روحانیون بودند و امروز هم از ناحیه حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید و طلاب اعلام می‌کنیم که ما دلسوز مظلومان جهان و نیز خواهان عزت، استقلال و آزادی مظلومان جهان هستیم.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول