اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب:

سیاست‌های آمریکا عامل اصلی کشتار شیعیان پاکستان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: سیاست‌های آمریکا عامل اصلی کشتار مردم و شیعیان در پاکستان است.

سیاست‌های آمریکا عامل اصلی کشتار شیعیان پاکستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان حجت‌الاسلام محمد بنی‌خزایی امروز در جمع روحانیون، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه میناب که در راستای محکوم کردن کشتار شیعیان پاکستان در مسجد جامع این شهرستان تجمع کرده بودند با بیان علل کشتار شیعیان در کشور پاکستان اظهار داشت: ظلمی که امروز علیه شیعیان در پاکستان اعمال می‌شود از چشم همه دنیا پنهان شده و سکوت جهان را به همراه دارد.

وی سکوت دنیا به ویژه مجامع بین‌المللی را معنا دار عنوان کرد و افزود: کسانی که از حقوق بشر دم می زنند حتی این اقدامات را محکوم نمی‌کنند.

بنی خزایی به برخی وقایع خصمانه طی سال‌های اخیر در پاکستان اشاره کرد و گفت: انفجار بمب در سال 2008، انفجار بمب در کراچی در سال 2009، انفجار بمب در سال 2010، انفجار بمب در شهر کویته در سال 2011 و عملیات‌های انتحاری در سال 2012 و صدها عملیات تروریستی دیگر از جمله اقداماتی است که موجب به شهادت رسیدن شیعیان در پاکستان شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب با بیان اینکه کشتار شیعیان در پاکستان هدفمند است، تصریح کرد: علت این کشتار به خوبی در شعارهای مردم و تظاهرات کنندگان در این کشور پیدا و مشخص است.

وی سیاست‌های آمریکا در رسیدن به منافع را عامل اصلی کشتار شیعیان در پاکستان ذکر کرد و گفت: آمریکا برای دستیابی به اهداف شوم و پلید خود در منطقه به دنبال ایجاد فضای رعب و وحشت است.

این مسئول در ادامه با ذکر این مطلب که استکبار و استعمار و در راس همه آمریکا سال‌هاست برای سلطه بر گلوگاه‌های فکری، عقیدتی و اقتصادی جهان اسلام دندان تیز کرده است، بیان کرد: تشکیل گروهک انحرافی و تروریستی مثل سپاه صحابه که ارتباط مستقیم با القاعده و طالبان دارد برنامه جدید ایادی ظلم برای کشتار شیعیان و مردم بی دفاع پاکستان است.

بنی خزایی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در کشتار هدفمند شیعیان پاکستان علاوه بر آمریکا ردپای برخی کشورهای دیگر غربی نیز دیده می‌شود.

وی اراده قوی سیاسی و هماهنگی علمای دینی پاکستان از همه فرق اسلامی و تعیین راهکار مناسب برای خاتمه موج فرقه گرایی را مناسب‌ترین راه برای خاتمه و پایان بخشی به کشتار شیعیان در این کشور دانست و گفت: اتحاد و همدلی بین علما نقش موثری در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان ضد دین و ضد بشر دارد.

گفتنی است در این تجمع که با حضور طلاب، روحانیون، فضلا و اساتید حوزه‌های علمیه میناب در مسجد جامع امام خمینی (ره) برگزار شد امام جمعه و فرماندار این شهرستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/88004/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول