اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل خبر داد

آماده‌باش عوامل حفاظت از محیط زیست در نوروز

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل گفت: باید در ایام نوروز با آماده‌باش عوامل حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی قطع درختان را در جنگل‌های زیبای این شهرستان شاهد نباشیم.

آماده‌باش عوامل حفاظت از محیط زیست در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی پیش از ظهر امروز در جلسه قاچاق کالا و ارز با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اظهار داشت: رهبر انقلاب به مناسبت این هفته تاکیدات زیادی بر حفظ و نگهداری از منابع طبیعی داشتند و ما نیز باید بر اساس منویات معظم‌له گام برداریم.

وی با اشاره به پیش‌رو بودن تعطیلات نوروزی افزود: باید در ایام نوروز با آماده‌باش عوامل حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی قطع درختی را در جنگل‌های زیبای این شهرستان شاهد نباشیم و برای جلوگیری از آتش‌سوزی به خانواده‌هایی که می‌خواهند از طبیعت استفاده کنند تذکر دهیم.

رسولی با تاکید بر اینکه عده‌ای سودجو در ایام تعطیلات نوروز قصد سوء استفاده و قطع درختان را دارند، گفت: باید مسئولان امر دست به دست هم داده و به بهترین شکل از طبیعت محافظت کنند.

معاون فرماندار آمل با اعلام اینکه در زمینه کود شیمیایی و سموم کشاورزی نیز باید نظارت لازم انجام شود، ادامه داد: با آغاز فصل کشاورزی باید کود و سم موردنیاز کشاورزان برای شالیزارها فراهم شود و اداره جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه متولی باید با بازدیدهای مستمر مانع قاچاق سموم شود.

رسولی با اشاره به اینکه با بارکدگذاری طرح شبنم در این شهرستان امیدواریم از ورود هر نوع کالای قاچاق و فروش آنها ممانعت شود، اذعان داشت: کارگزار این طرح شخصا بر بارکدگذاری و برچسب زدن محصولات نظارت دارد تا کوچک‌ترین مشکلی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه آمل یکی از شهرهای شاخص برای طرح شبنم در سطح مازندران است، تصریح کرد: در زمینه ارائه و تکمیل فرم خوداظهاری طرح شبنم در این شهرستان گام‌های خوبی برداشته شده و با دقت و نظارت ویژه‌ای این طرح در حال اجرا است.

رسولی اجرای طرح شبنم را به سود فروشندگان دانست و گفت: با این امر کالاها شناسنامه‌دار شده تا اجناس داخلی، خارجی و کالاهای قاچاق شناسایی شوند همچنین این طرح ارزش تولیدات داخلی را نیز مشخص می‌کند.

معاون فرماندار آمل با اعلام اینکه مسئولان توجه کنند تا اجناس تقلبی و قاچاق در طرح شبنم بارکدگذاری نشوند، گفت: نظارت باید چنان دقیق باشد تا کسی جرات تخلف و تقلب را نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سد معبر برخی فروشندگان در داخل و حاشیه شهر به معضلی تبدیل شده است، اذعان داشت: باید افراد بدون پروانه کسب که با کارشان باعث سد معبر می‌شوند شناسایی شوند و توسط نیروی انتظامی از فعالیت‌شان ممانعت شود.

رسولی با بیان اینکه اکثر اجناس افرادی که به دست فروشی مشغول هستند کیفیت لازم را ندارد، تصریح کرد: حق مردم نیست که از اجناس بی‌کیفیت و نامرغوب استفاده کنند.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول