اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فیروزآباد خبر داد

فروش کالاهای نوروزی با تخفیف 20 درصدی در فیروزآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فیروزآباد گفت: 26 واحد صنفی این شهرستان برای فروش فوق‌العاده کالاهای خود اعلام آمادگی کرده‌اند.

فروش کالاهای نوروزی با تخفیف 20 درصدی در فیروزآباد

صفر عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت: تصمیمات مهمی در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان مصوب و به ماموران بازرسی برای اجرایی شدن ابلاغ شده است.

وی افزود: جذب و توزیع 22 تن مرغ منجمد وارداتی بین شهروندان به قیمت مصوب از پانزدهم اسفند ماه جاری آغاز شده و به صورت مستمر ادامه می‌یابد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزآباد از پیگیری در زمینه جذب کالاهای اساسی و میوه در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: در برنامه ستاد تنظیم بازار این شهرستان جذب و توزیع 145 هزار کیلو برنج وارداتی بین شهروندان به قیمت مصوب صورت می‌گیرد.

عباسی ادامه داد: اجرای گشت و سرکشی از بازار در این ایام با حضور عضو ستاد تنظیم بازار و نظارت دقیق فرماندار این شهرستان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: تاکنون 26 واحد صنفی شامل پوشاک، کیف و کفش، خشکبار و شیرینی آمادگی خود را برای فروش فوق‌العاده به مجمع امور صنفی اعلام کرده‌اند که کالاهای خود را با 20 درصد ارزان‌تر از بازار به فروش برسانند.

این مسئول از برگزاری نمایشگاه بهاره در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با ظرفیت 50 غرفه شامل مواد غذایی، کیف و کفش، پوشاک، سوغات و هدایا و مرغ و گوشت از 17 تا 27 اسفند ماه جاری به مدت 10 روز در حسینیه ثارالله فعالیت می‌کند.

عباسی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از قبیل عدم درج قیمت، گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم صدور فاکتور و تقلب در فروش کالا مراتب را با سامانه 124 اداره صنعت، معدن و تجارت 6223291 و امور صنفی 6226004 اداره تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

وی تصریح کرد: تخلفات از طریق مراجعه حضوری بازرسان به محل واحد صنفی و از طریق تماس شهروندان در قالب ستاد خبری قابل پیگیری است و در اسرع وقت برای واحد متخلف تشکیل پرونده داده شده و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزآباد در پایان اذعان داشت: کالاهای اساسی به مقدار فراوان در بازار موجود و در تمام مواقع در دسترس است، از این رو شهروندان از خرید بیش از نیاز کالا و هرگونه احتکار خانگی خودداری کنند.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول