اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شهردار منطقه 20 خبر داد

تعیین 8 جایگاه اسکان مسافران نوروزی در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: قائم مقام شهرداری منطقه 20 از آمادگی مدیریت شهری این منطقه برای اسکان مسافران و زائران حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در ایام نوروز 92 خبر داد.

تعیین 8 جایگاه اسکان مسافران نوروزی در جنوب تهران

اصغر عطایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از آمادگی مدیریت شهری این منطقه برای اسکان مسافران و زائران حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در ایام نوروز 92 خبر داد و گفت: بوستان بزرگ جانبازان با مساحت 7 هکتار و هفت مدرسه این منطقه، برای اسکان مسافران نوروزی و زائران حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) آماده‌سازی و تجهیز شده است. 

قائم مقام شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه بوستان جانبازان واقع در کوی سیزده آبان از جمله محل‌های اسکان اضطراری در شرایط بحرانی است، خاطرنشان کرد: این بوستان دارای یک صد سکو، ایستگاه آتش نشانی، امکانات ورزشی، سرویس‌های بهداشتی ثابت و پرتابلی، زمین های بازی بزرگسالان و کودکان، پارکینگ و فضای سبز مناسبی است که به عنوان بهترین گزینه برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

عطایی به اهمیت راهنمایی مسافران نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: به‌منظور رفع سردرگمی مسافران نوروزی شش جایگاه اطلاع رسانی با همکاری اعضاء خانه شهریاران جوان در میادین اصلی و مبادی ورودی شهرری مستقر می‌شوند که نسبت به توزیع بروشور، نقشه‌های اماکن تاریخی ـ مذهبی و راهنمایی مسافران در ایام نوروز اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول