اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش ابتدایی همدان خبر داد

تهیه 143 هزار بسته نوروزی برای دانش‌آموزان همدانی

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: در استان همدان برای 143 هزار دانش آموز ابتدایی بسته‌های نوروزی تهیه شده است.

تهیه 143 هزار بسته نوروزی برای دانش‌آموزان همدانی

معصومه معصومیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در نوروز امسال چیزی به صورت پیک نوروزی مانند سنوات گذشته نداریم بلکه یک بسته آموزشی در ایام تعطیلات عید نوروز در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به محتوای بسته‌های نوروزی دانش‌آموزان عنوان کرد: در راستای اهداف سند تحول بنیادین این بسته آموزشی به گونه‌ای تدوین شده تا والدین و دانش‌آموز با مشارکت در پاسخ به مطالب بسته آموزشی نوروزی با هم همکاری داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش همدان خاطرنشان کرد: در بسته‌های نوروزی امسال سعی شده تا مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان تقویت و این مهارت را در قالب کتاب قصه برای دانش‌آموز اول ابتدایی طراحی کردند که چند سئوال از این کتاب قصه طرح می‌شود که اولیا باید دانش‌آموز را در این امر یاری کنند.

وی با تأکید بر هدف بسته‌های نوروزی دانش‌آموزان ادامه داد: با توجه به اینکه امسال برای نخستین بار نظام تحول بنیادین اجرایی شده تقویت خلاقیت و آموزش و تفکر دانش‌آموزان در این بسته‌های آموزشی هدف قرار داده شده است.

معصومیان عنوان کرد: در استان همدان برای 143 هزار دانش‌آموز ابتدایی بسته نوروزی صادر شده که در اواخر اسفند ماه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان سخنانش با اشاره به بسته‌های نوروزی برای دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی گفت: برای دانش‌آموزان این پایه نیز بر اساس محتوای درسی آنان نسبت به تدوین بسته آموزشی اقدام شده است.

انتهای پیام/89007/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول