اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

فعالیت‌های فرهنگی جوانان حمایت می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: فعالیت‌های فرهنگی جوانان حمایت می‌شود تا در راستای غنی‌سازی و کیفی کردن برنامه‌های خود گام بردارند.

فعالیت‌های فرهنگی جوانان حمایت می‌شود

حجت‌الاسلام محمد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در آذربایجان غربی تعداد قابل توجهی هسته فرهنگی جوانان راه‌اندازی شده است که در زمینه‌های مختلف برنامه برگزار کرده و برای رشد فکری و اجتماعی خود و همسالانشان به طور مستمر در تلاش هستند که نتایج مطلوبی نیز به دست آورده‌اند.

وی با بیان اینکه هر یک از این هسته‌ها وبلاگ خاص خود را راه‌اندازی کرده و تولید محتوا می‌کند، افزود: پیش از این تولید نشریه یکی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های این هسته‌های فرهنگی قلمداد می‌شد که در حال حاضر با توجه به اینکه به فضای مجازی دسترسی دارند، این فعالیت خود را در محیط سایبری تداوم می‌بخشند.

فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا در راستای افزایش هسته‌های فرهنگی و تشکیل گروه‌های جدید نیز اقدام می‌شود یا خیر با بیان اینکه افزایش کمی هسته‌ها هم اکنون در دستور کار قرار ندارد، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود هسته‌های ایجاد شده مورد حمایت قرار گیرند تا نسبت به بسط و توسعه دامنه فعالیت‌های خود اقدام کنند به طوری که حمایت‌های مالی و معنوی از آن ها به عمل می‌آید.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برپایی اردوهای برگزیدگان هسته‌های فرهنگی را یکی از اقدامات این مجموعه در راستای حمایت از جوانان عنوان کرد و گفت: این اردوها اغلب در فصل تابستان به مقصد خارج از استان برگزار می‌شود، لیکن جوانانی که در هسته‌های مختلف به عنوان برگزیده و فعال شناخته می‌شوند در این اردوها شرکت می‌کنند، این آیین در سال گذشته برپا شد.

وی برپایی جلسات بحث و بررسی را اصلی‌ترین عنوان فعالیت هسته‌ها ذکر کرد و بیان داشت: موضوع‌های مشخصی جمع‌بندی شده و به مسئولان هسته‌ها ارائه می‌شود یا اینکه اعضا مباحث مورد علاقه و نیاز خود را انتخاب کرده و در جلسات در ارتباط با مسئله مشخصی به بحث و تبادل نظر می‌پردازند که می‌توان گفت این جلسات مصداقی از کرسی‌های آزاداندیشی هستند.

فتاحی به برپایی جشنواره وبلاگ‌نویسی اشاره کرد و اظهار داشت: در طول سال وبلاگ‌های هسته توسط داوران مورد بررسی و بازبینی قرار می‌گیرند در نهایت با برپایی جشنواره‌ای وبلاگ‌های برتر استانی و شهرستانی انتخاب شده و مورد تجلیل قرار می‌گیرند تا برای گام برداشتن در این مسیر بیش از گذشته رغبت پیدا کنند.

انتهای پیام/61002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول