اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون‌های مساجد کرمان خبر داد

فعالیت 800 کانون فرهنگی هنری مساجد در کرمان

خبرگزاری فارس: دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: کرمان دارای 800 کانون فرهنگی هنری مساجد به صورت فعال است.

فعالیت 800 کانون فرهنگی هنری مساجد در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی رضایی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اظهار داشت: 800 کانون فرهنگی هنری در کرمان فعال است.

دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان تصریح کرد: طرح تلاوت و تفسیر قرآن کریم و سایر برنامه‌های فرهنگی در 50 درصد از کانون‌های روستایی در 16 شهرستان برگزار شده که حضور جوانان در توسعه فرهنگ مساجد نقش بسزایی داشته است.

وی برگزاری سرودهای انقلابی، مسابقات فرهنگی و قرآنی و برنامه‌های ویژه در مناسبت‌های مختلف را برای جذب جوانان به نماز جمعه مفید دانست و خاطر نشان کرد: کانون‌های مساجد بستری مناسب برای توسعه فرهنگ در جامعه و پرورش تفکر انقلابی در جوانان است.

رضایی بیان داشت: کانون‌های مساجد باید فعالیت‌هایی در شأن مساجد را برنامه‌ریزی کنند و شعر و هرگونه هنرها با ماهیت مساجد سازگاری داشته باشد تا شاهد تاثیرگذاری بالا باشیم.

انتهای پیام/80028/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول