اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان خبر داد

تحقق 60 درصدی مصوبات کارگروه فرهنگی خوزستان / 91 سخت‌ترین سال فعالیت‌های فرهنگی بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه امسال سخت‌ترین سال فعالیت‌های فرهنگی بود، از تحقق 60 درصد مصوبات کارگروه فرهنگی اجتماعی این استان خبر داد.

تحقق 60 درصدی مصوبات کارگروه فرهنگی خوزستان / 91 سخت‌ترین سال فعالیت‌های فرهنگی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدکریم حسینی ظهر امروز در دهمین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی استان که با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: در سال‌جاری هیچ‌گونه بودجه‌ای برای حوزه‌های فرهنگی و فعالیت‌های آن تخصیص داده نشد و این مسئله موجب شد تا فشار زیادی روی دستگاه‌های مسئول در این بخش وارد آید.

وی افزود: با وجود همه این مشکلات با تلاش اعضای کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی استان و شهرستان‌ها کارهای مهم و جهاد بزرگی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان انجام شد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: در واقع می‌توان گفت سال 91 سخت‌ترین سال فعالیت‌های فرهنگی در خوزستان به لحاظ مشکلات اقتصادی بود اما می‌توان امسال را جزء بهترین سال‌های فعالیت‌های فرهنگی را در استان نام نهاد.

552 مصوبه در کارگروه فرهنگی اجتماعی

حسینی در ادامه تصریح کرد: کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان خوزستان 10 جلسه در سال‌جاری با 54 مصوبه داشت.

وی اضافه کرد: در شهرستان‌ها نیز 104 جلسه با 552 مصوبه به تصویب رسید که از این تعداد 460 مصوبه اجرایی شد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان خاطرنشان‌کرد: در مجموع 60 درصد از مصوبات کارگروه فرهنگی خوزستان در سال‌جاری اجرایی شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در سال‌جاری افزود: برنامه‌های فرهنگی گرامی‌داشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره‌های مختلف قرآنی، کتاب، فرهنگی و هنری، سینمایی، میراث فرهنگی، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و صنایع ‌دستی و دیگر برنامه‌های فرهنگی انجام شده در مجموع سالی پربار را در حوزه فرهنگی برای خوزستان به ارمغان آورده است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: با توجه تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انجام فعالیت‌های فرهنگی، از مدیران دستگاه‌ها می‌خواهیم تا برای سال‌های آینده نیز به شکل جدی‌تری در حوزه فرهنگی اجتماعی برنامه‌ریزی‌ کنند.

انتهای پیام/72008/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول