اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی کهگیلویه خبر داد

فعالیت 120 کانون فرهنگی هنری در کهگیلویه، چرام و لنده

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: هم‌اکنون 120 کانون فرهنگی هنری فعال در کهگیلویه، چرام و لنده فعالیت می‌کنند.

فعالیت 120 کانون فرهنگی هنری در کهگیلویه، چرام و لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، آزاد خردمند ظهر امروز در همایش تجلیل از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام اظهار داشت: گام نهادن در حوزه مساجد بزرگترین خدمت است و تمام کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید قدر این نعمت را بدانند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کهگیلویه با اشاره به اهمیت کار کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بیان داشت: مدیران کانون‌های مساجد وظایف سنگینی بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: امروزه دشمنان ایران اسلامی سعی در تخریب اعتقادات جوانان دارند و در این زمینه از هر  ترفندی استفاده می‌کنند.

خردمند خاطرنشان کرد: فرمانداران و بخشداران همواره در کنار کانون‌های مساجد بوده‌اند و از هیچ کمکی دریغ نکرده‌اند. قطعا کمک به کارهای فرهنگی و هنری به خصوص در حوزه مساجد نتایج مثبت و مؤثری در پی دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کهگیلویه ابراز داشت: ائمه جمعه و جماعات می‌توانند راهنمایان خوبی برای مدیران کانون‌های فرهنگی هنری باشند.

خردمند بیان کرد: تا سال 88 حدود 50 کانون فعالیت داشتند و در حال حاضر به 120 کانون فرهنگی و هنری رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام روند رو به رشدی داشته‌اند از مسئولان شهرستانی خواست تا حمایت ویژه‌ای از این کانون‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/82008/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول