اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اساتید برجسته علمی

سمینار نانوفناوری در دانشگاه یاسوج شروع به کار کرد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه یاسوج از برگزاری سمینار نانوتکنولوژی در این دانشگاه خبر داد و گفت: این سمینار با هدف کارآفرینی دانشجویان و آشنایی آنان با نانو در رشته‌های تحصیلی مختلف است.

سمینار نانوفناوری در دانشگاه یاسوج شروع به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شیروان قرائتی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه سمینار دو روزه نانوفناوری در دانشگاه یاسوج با بیان اهمیت استفاده از فناوری نانو در علوم مختلف اظهار داشت: این سمینار با هدف کارآفرینی دانشجویان و آشنایی با نقش نانوتکنولوژی در رشته‌های مختلف دانشگاهی برگزار می‌شود.

رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه یاسوج، افزود: در این سمینار که به مدت دو روز در سالن شهید چمران این دانشگاه برگزار می‌شود، دانشجویان در چهار گروه مختلف با اثرات نانو در زندگی، و رشته‌های تحصیلی خود آشنا می‌شوند.

قرائتی این چهار محور را شامل ساخت نانو در مواد، کاربرد نانو در کشاورزی، کاربرد نانو در مهندسی و کاربرد نانو در محیط زیست دانست و تصریح کرد: دانشجویان در این رشته‌ها ضمن آشنایی با کاربردهای نانو در صنایع، علوم مختلف و رشته‌های تحصیلی خود، ایده‌ها و طرح‌های موجود در این زمینه را آشنا می‌شوند و ایده‌های خود را نیز مطرح می‌کنند. 

وی بیان کرد: این سمینار در بعد از ظهر امروز و روز بعد نیز ادامه دارد.

رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه یاسوج با تأکید بر ضرورت برگزاری چنین دوره‌هایی ابراز امیدواری کرد تا این سمینار بتواند به اهداف تعیین شده برسد و دانشجویان، اساتید و جامعه علمی استان کهگیلویه و بویراحمد بهره لازم را از آن ببرند.

قرائتی سطح علمی این سمینار را بالا توصیف کرد و ادامه داد: این سمینار با حضور اساتید برجسته و همکاری برخی مراکز علمی در کشور برگزار می‌شود.

این مدیر دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد عملی شدن علم نانو و استفاده از نقش آن در علوم کاربردی را یکی از مهم‌ترین اهداف این سمینار خواند و اضافه کرد: دانشجویان در این سمینار فرصت پیدا می‌کنند تا با طرح و پردازش ایده خود به سمت عملیاتی کردن آن بروند و بدون شک مرکز رشد دانشگاه یاسوج نیز هرگونه حمایت لازمی را از ایده‌های دانشجویان انجام خواهد داد.

انتهای پیام/82005/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول