اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی نگار نصر بیرجند خبر داد

ایجاد اشتغال برای بسیجیان خراسان‌جنوبی / محدودیتی برای پرداخت تسهیلات نیست

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی نگار نصر بیرجند گفت: به بسیجیان و کارآفرینان متقاضی ایجاد شغل تسهیلات پرداخت می‌شود.

ایجاد اشتغال برای بسیجیان خراسان‌جنوبی / محدودیتی برای پرداخت تسهیلات نیست

مصطفی محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به طرح جدید مجموعه نگار نصر برای ایجاد اشتغال، اظهار کرد: کارفرمایی در قالب شخصیت حقوقی نوعی از اشتغال است که در آن فرد مالکیت و مدیریت کسب‌کار خود را عهده‌دار باشد و می‌‌تواند علاوه بر خود برای افراد دیگر نیز ایجاد اشتغال کند.

وی در ارتباط با موارد مصرف تسهیلات این بخش ادامه داد: موارد مصرف تسهیلات شامل انواع مشاغل تولیدی، صنعتی و بازرگانی است که سوابق کاری و عملکرد شخصی متقاضی به عنوان کارفرما مطابق دستورالعمل مشارکت بررسی می‌گردد.

آورده نقدی افراد باید 20 درصد مجموع سرمایه باشد

مدیر موسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی نگار نصر بیرجند افزود: سقف تسهیلات مزبور برای هر پروژه حداکثر یک میلیارد و 400 میلیون ریال و سقف فردی 200 میلیون ریال با حداکثر اقساط 60ماهه با 12ماه تنفس و نرخ 15 درصد است.

محمدپور در ارتباط با موارد مصرف تسهیلات برای ایجاد تعاونی اضافه کرد: این تسهیلات برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی و ایجاد انواع طرح‌ها و تعاونی‌ها در قالب کشاورزی، دامداری، گاوداری، مرغداری، تولید قطعات صنعتی و بهره‌برداری از معادن به منظور ایجاد اشتغال است.

وی تصریح کرد: طبق قواعد مشارکت حداقل باید 20 درصد از کل سرمایه مورد نیاز برای انجام پروژه به صورت نقدی و غیر نقدی توسط شرکا تامین شود.

محدودیتی برای ارائه خدمات اشتغال نداریم

مدیر موسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی نگار نصر بیرجند اذعان داشت: تمام بسیجیان برای استفاده از کلیه خدمات موسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی نگار نصر وابسته به بنیاد تعاون بسیج با مراجعه به دفتر شعبه خراسان‌جنوبی می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شود.

محمدپور ادامه داد: اصل و تصویر صفحه اول شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، مدرک تحصیلی، مدرک مهارتی و گواهی عضویت بسیج برای تشکیل پرونده لازم است.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کد رهگیری در موسسه نگار نصر به سایت www.negarna.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2248/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول