اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

شرکت 7000 نفر در دوره‌های کارآفرینی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هفت هزار نفر از جوانان آذربایجان‌غربی در دوره‌های کارآفرینی به صورت رایگان شرکت کردند.

شرکت 7000 نفر در دوره‌های کارآفرینی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی سلیمانی ظهر امروز در هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر آذربایجان غربی که در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در قرن حاضر همه دولتمردان در تلاش هستند تا مردم جامعه در مسیر ساده‌زیستی و شاد زیستی قرار گیرند ولی در این میان افرادی موفق می‌شوند که با رعایت اصل 2080 و بر اساس اولویت نخبگان جامعه خود را شناسایی و در کشور معرفی کنند.

وی افزود: در این راستا طی دولت‌های نهم و دهم جشنواره کارآفرینان را بنا نهادند و امروز در این جشنواره که برای هفتمین بار در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود، در تمام این هفت جشنواره حداقل یک نفر از کارآفرینان استانی به عنوان کارآفرین برتر ملی انتخاب و تجلیل شده‌ است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: تا به امروز برای بیش از هفت هزار نفر از جوانان آذربایجان‌غربی، دوره‌های آموزش کارآفرینی به صورت رایگان برگزار شده است که اگر از این میان این افراد حتی تعداد انگشت‌شماری کارآفرین داشته باشیم می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات بیکاری افراد در جامعه باشد.

انتهای پیام/61012/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول