اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

9 اسفند:

دانشجویان برتر دانشگاه‌های علمی‌کاربردی گیلان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره خلاقیت و کارآفرینی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گیلان از برگزاری مراسم تجلیل دانشجویان، اساتید و کارمندان برتر این دانشگاه‌ خبر داد.

دانشجویان برتر دانشگاه‌های علمی‌کاربردی گیلان تجلیل می‌شوند

مصطفی جوری امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه خلاقیت و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه‌های جامع علمی‌کاربردی گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه کشف و شناسایی دانشجویان مستعد دانشگاه‌های علمی‌کاربردی گیلان در حوزه‌های مختلف هنری، علمی، فرهنگی، ورزشی و کارآفرینی است.

وی با اشاره به تحصیل بیش از 16 هزار دانشجو در دانشگاه‌های علمی‌کاربردی گیلان، تصریح کرد: با برپایی این نمایشگاه به دنبال آشنایی با دانشجویانی هستیم که در مسایل درسی خود و یا خارج از آن به دنبال کارآفرینی هستند.

 

*شرکت آثار 27 نفر دانشجو در نمایشگاه خلاقیت و کارآفرینی

این مسئول تعداد ثبت‌نام کنندگان اولیه در نمایشگاه خلاقیت و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه‌های جامع علمی‌کاربردی گیلان را 60 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد، 27 نفر در بخش‌های مختلف برای شرکت در این نمایشگاه برگزیده شدند.

به گفته وی، 15 نفر در بخش صنایع دستی و فرهنگی، هفت نفر در بخش علمی، پژوهشی و کارآفرینی و پنج نفر نیز در بخش ورزشی با به نمایش گذاشتن آثار خود در این نمایشگاه حضور دارند.

جوری، بازدید از نمایشگاه خلاقیت و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه‌های جامع علمی‌کاربردی را برای عموم آزاد دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا روز 9 اسفند جاری ادامه می‌یابد.

وی بیشتر شرکت‌ کنندگان در این نمایشگاه را گیلانی خواند و اذعان کرد: چند نفر از دانشجویان دانشگاه‌های علمی‌کاربردی گیلان که اهل استان‌های دیگر بوده‌اند در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

 

*برگزاری مراسم تجلیل دانشجویان و اساتید برتر دانشگاه‌های علمی‌کاربردی گیلان

دبیر جشنواره خلاقیت و کارآفرینی دانشگاه علمی‌کاربردی گیلان از برگزاری مراسم تجلیل دانشجویان، اساتید و کارمندان برتر دانشگاه‌های علمی‌کاربردی استان خبر داد و تصریح کرد: در این مراسم از افرادی که در طول سال در جشنواره‌های مختلف علمی، ورزشی و هنری در داخل و یا خارج از استان شرکت کرده‌اند تجلیل می‌شود.

وی اضافه کرد: این مراسم در روز 9 اسفند ماه جاری در مرکز آموزشی الغدیر دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گیلان در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، نمایشگاه خلاقیت و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گیلان در مرکز آموزشی الغدیر این دانشگاه در خیابان سعدی رشت در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2300/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول