اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

کار‌آفرینی گره اقتصادی کشورمان را باز می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: توجه به توسعه کار‌آفرینی همراه با تولید کیفی زمینه گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی را بهتر فراهم می‌آورد.

کار‌آفرینی گره اقتصادی کشورمان را باز می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در جلسه نحوه واگذاری زمین‌های دشت فتحعلی به واجدین شرایط دشت فتحعلی اظهار داشت: این نهایت بی‌انصافی است که تلاش دولت خدمتگزار را در مسیر توسعه کار‌آفرینی و ایجاد اشتغال‌های جدید نادیده بگیریم یا بخواهیم به هر شکل ممکن در این زمینه خلل و خدشه‌ای را وارد کنیم.

وی عزم و اراده دولت خدمتگزار در حل مشکلات پیش آمده در حوزه اقتصادی و گذر سالم از تحریم‌ها را یادآور شد و افزود: آنچه که در این زمینه اصل مهم و اساسی به نظر می‌رسد، در صحنه بودن مردم و همراهی آنها با دولت خدمتگزاری است که تا روز آخر در مرداد ماه تصمیم گرفته در صحنه خدمتگزاری آماده باشد.

نیکزاد تصریح کرد: این استان قابلیت‌ها و توانمندی‌های زیادی در بخش کشاورزی دارد.

رئیس شورای توسعه بخش کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در راستای توسعه طرح‌های کشاورزی یک هزار و 320 میلیارد ریال اعتبار به استان اردبیل ابلاغ شده است.

استاندار اردبیل از ابلاغ قسمت دوم اعتبارات کشاورزی به این استان خبر داد و یادآور شد: تمام طرح‌های توسعه کشاورزی در کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان مصوب شده است.

نیکزاد ادامه داد: با اجرا و تحقق این طرح‌ها شاهد رشد و رونق و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اردبیل قطب کشاورزی است و قابلیت‌های ویژه‌ای در زمینه کشاورزی دارد، تاکید کرد: با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی مناسب ظرفیت‌های بالقوه حوزه کشاورزی استان به بالفعل تبدیل خواهد شد.

رئیس شورای اداری استان طرح واگذاری اراضی دشت فتحعلی را از طرح‌های اولویت‌دار دولت و مسئولان ذیربط استان دانست و افزود: با تلاش جدی دولت تلاش‌ها به ثمر نشسته و بخش زیادی از تنگناها و مشکلات این طرح مرتفع شده است.

نیکزاد همچنین به شروع واگذاری اراضی این دشت در روزهای آینده اشاره کرد و ابراز داشت: با پایان کار واگذاری و زیر کشت رفتن اراضی در این منطقه برای هزاران نفر زمینه اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود از عشایر محدوده این طرح و افراد واجد شرایط دریافت زمین خواست با همکاری تنگاتنگ با مسئولان ذیربط به اجرای این طرح سرعت دهند.

انتهای پیام/62007/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول