اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ‌اوقاف ساری خبر داد

آمادگی مساجد بین‌راهی مازندران برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از آمادگی مساجد و اماکن متبرکه بین‌راهی برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی مساجد بین‌راهی مازندران برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام مسعود قربانی بعدازظهر امروز ‌در جلسه توجیهی هیئت امنا مساجد بین‌راهی گفت: حضور در مساجد و اماکن متبرکه نشان از پایبندی اهل خانواده به معتقدات و دستورات الهی است.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ساری اظهار کرد: فضای مساجد و اماکن متبرکه باید به گونه‌ای باشد تا جوانان و خانواده‌ها رغبت بیشتری پیدا کنند زیرا این اماکن مقدس باعث نشاط و آرامش روحی آنان خواهد شد.

قربانی بیان داشت: توجه به نظافت و پاکیزگی شبستان، فرش‌ها، مُهر و جانماز، محوطه و سرویس بهداشتی، معطر بودن فضا، خوش برخوردی و رعایت اخلاق و شئونات اسلامی از اهمیت بسزایی در جذب حداکثری مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان به این اماکن مقدس خواهد داشت.

وی گفت: یکی دیگر از مواردی که هیئت امناها و مدیران بقاع متبرکه و مساجد باید توجه داشته باشند برپایی نماز جماعت، پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری مناسبت‌های مذهبی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و توجه به مسایل فرهنگی است تا همانگونه که مقام معظم رهبری توصیه فرمودند اماکن متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل شوند.

قربانی از هیئت امنا و مدیران مساجد و بقاع متبرکه خواست در ایام تعطیلات با ستاد تسهیلات نوروزی مستقر اوقاف ساری در ارتباط باشند و تصاویری از عملکرد فرهنگی و خدمات‌رسانی مکان متبرکه خود را به امور دینی اوقاف شهرستان به وسیله سی دی گزارش دهند

انتهای پیام/86004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول