اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نزدیک شدن به سال نو

اقلید آماده میزبانی از مسافران نوروزی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اقلید از آماده شدن فضای عمومی این شهرستان برای میزبانی از مهمانان نوروزی خبر داد.

اقلید آماده میزبانی از مسافران نوروزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفرهای اقلید با بیان این مطلب به برگزاری جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات سفرهای این شهرستان با حضور فرماندار و سایر دستگاه‌های عضو ستاد خبر داد.

محمد رضا قلندری گفت: در این جلسه ضمن بررسی اقدامات انجام گرفته توسط کمیته‌های 11 گانه ستاد در راستای ایجاد امکانات لازم برای میزبانی هر چه مناسب‌تر از مسافران نوروزی مواردی به تصویب رسید.

وی افزود: لزوم تشکیل جلسات در حوزه بخشداری، و اعلام نتایج، تشکیل کمیته‌های زیرگروه، تمهیدات لازم توسط نیروی انتظامی، شهرداری و اورژانس برای پیشگیری از حوادث در چهارشبنه آخر سال، راه‌اندازی نمایشگاه بهاره ارزانی عمومی و طرح نظارتی تنظیم بازار و نیز ساماندهی گشت اصناف توسط اداره صنعت، معدن و تجارت، در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه، تجهیز و راهدارخانه‌ها و نصب تابلوهای راهنما و هشداردهنده توسط اداره راه و شهرسازی، برنامه‌ریزی به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌ها در روزهای 29 اسفند تا چهارم فروردین ماه 92 با رعایت شئونات اسلامی و تا پیش از ایام دهه فاطمیه (س) از جمله مصوبات این جلسه بوده است.

قلندری گفت: فضای عمومی شهر در حال آماده‌سازی است و رنگ‌آمیزی و گلکاری بلوارها و ساماندهی فضای سبز با جدیت در حال انجام است.

وی در پایان به برنامه‌های فرهنگی این ایام از قبیل پهن کردن سفره هفت‌سین شهدا و سفره هفت‌سین نوروزی در گلزار شهدا، همچنین مراسم ویژه تحویل سال نو در جوار قبور شهدا و بقاع متبرکه اشاره کرد.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول