اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان خبر داد

استقبال از فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در سومین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران، سرمایه‌گذاران اقصی نقاط کشور از فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمان استقبال کردند.

استقبال از فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کرمان

حسین شمس‌الدینی امروز در گفت‌و‌گو با خبنرگار فارس در کرمان با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران از فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمان اظهار داشت: در همایش سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران مختلفی از اقصی نقاط کشور به بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان پرداختند و با بسیاری از آنها آشنا شدند.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر شرکت‌ها و مؤسسات بخش خصوصی از مجموعه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان افزود: بسیاری از سرمایه‌گذاران تمایل خود را برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف میراثی و گردشگری اعلام کردند.

شمس‌الدینی از قول مساعد برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز از قبیل آب، برق و گاز، راه دسترسی و تامین تسهیلات مورد نیاز به سرمایه‌گذاران خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌هایی برای بازدید سرمایه‌گذاران کشور از طرح‌های انتخابی استان تهیه شده است که به زودی اجرا می‌شود.

وی به تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در هفت ‌باغ علوی، کلوت‌های شهداد و محور گردشگری دلفارد جیرفت اشاره کرد و گفت: البته سایر نقاط استان کرمان برای بسیاری از سرمایه‌گذاران جذاب بود که می‌توان به مجتمع‌های بین راهی اشاره کرد.

آموزش خلبانی در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران در تهران به بازدیدکنندگان غرفه‌های استان کرمان به صورت رایگان آموزش خلبانی داده شد.

محمدحسین تجلی افزود: این آموزش با بهره‌گیری از تجهیزات مجازی از سوی شرکت هوانوردی متعلق به بخش خصوصی صورت پذیرفت و حدود 400 نفر از این طریق آموزش دیده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: سایر شرکت‌های بخش خصوصی حاضر در سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران به ارائه پروژه‌ها و فعالیت‌های خود پرداختند در این همایش غرفه‌های استان کرمان مورد استقبال سرمایه‌گذاران دیگر استان‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول