اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مینودشت در مجلس خبر داد

همایش ملی «‌سرمایه‎گذاری در صنعت گردشگری» در گلستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مینودشت و گالیکش در مجلس شورای اسلامی از برگزاری همایش بزرگ سرمایه‎گذاری در صنعت گردشگری با محوریت پارک ملی گلستان در سال 1392 خبر داد.

همایش ملی «‌سرمایه‎گذاری در صنعت گردشگری» در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالکریم رجبی بعدازظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: همایش ملی بزرگ سرمایه‎گذاری در صنعت گردشگری به میزبانی دانشگاه پیام‌نور گالیکش در اردیبهشت‎ماه سال آینده با حضور مسئولان ملی، استانی و سرمایه‎گذاران برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه متولی دعوت از سرمایه‎گذاران، سازمان امور اقتصاد و دارایی و محیط زیست گلستان هستند، تصریح کرد: پس از فراخوان، تعداد 120 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

نماینده مردم مینودشت و گالیکش در مجلس شورای اسلامی افزود: هزینه برگزاری این همایش با قول مساعد استاندار گلستان و مسئولان استانی در کیفیتی بالا برای جذب سرمایه‎گذار در منطقه انجام می‎شود.

جذب نیروهای بومی باید در اولویت گلستان باشد

رجبی با تاکید بر اینکه جذب نیروهای بومی باید در اولویت گلستان باشد، متذکر شد: تا زمانی که تخصص و توانمندی در گلستان وجود دارد نباید از افرادی غیربومی استفاده شود.

وی اضافه کرد: قانون برنامه پنجم توسعه، تاکید به کوچک‎سازی بدنه دولت دارد و تعداد کارمندان دولت نیز با وجود این قانون، کمتر خواهند شد بنابراین جوانان نباید فکر خود را معطوف به کار در نهادهای دولتی کنند.

نماینده مردم مینودشت و گالیکش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغال پایدار جوانان در بخش خصوصی و بنگاه‎های غیردولتی یکی از دغدغه‎های جدی است، متذکر شد: امکان اینکه همه جوانان استخدام دستگاه‎های دولتی شوند وجود ندارد لذا باید شرایطی فراهم کنیم تا در بخش‎های خصوصی و تکیه بر اصل 44 زمینه اشتغال جوانان بیش از پیش ایجاد شود.

توانمندی گلستان در بخش کشاورزی بسیار بالا است

رجبی با اشاره به اینکه توانمندی گلستان در بخش کشاورزی بسیار بالا است افزود: ایجاد بنگاه‎های کوچک اقتصادی و صنایع تبدیلی در ایجاد و افزایش اشتغال بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه گلستان به بهانه سرسبزی و آلودگی محیط زیست از رشد صنعت، عقب مانده است، اظهار داشت: برای توسعه صنعت باید سرمایه‎گذاران را تشویق کنیم تا علاوه بر ایجاد اشتغال به توسعه و پیشرفت استان کمک شود.

انتهای پیام/83001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول