اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

تحقق 15 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز تحقق 15 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهری تبریز طی 5 سال گذشته و انتخاب این شهر به عنوان شهر برتر کشور در این بخش را نماد موفقیت اصل سرمایه‌گذاری ارزیابی کرد.

تحقق 15 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین که در جمع سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، صاحبان سرمایه، کارآفرینان، صاحبان صنایع و تجار و بازرگانان استان و کشور در هتل شهریار تبریز اظهار کرد: تعهد عملی به توسعه پایدار تبریز ادای دینی است که همه دلسوزان این خطه از ایران اسلامی به آن پایبندند و باید برای تحقق اهخداف توسعه این شهر از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نسبت به تسهیل شرایط و بسترهای لازم اقدام کنیم.

شهردار تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی سال‌های گذشته و در سایه امضای میثاق‌نامه استانی و در رأس آن حمایت‌ها و همراهی‌های عملی و مدبرانه امام جمعه محبوب تبریز  و استاندار آذربایجان‌شرقی، شرایط برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان و به ویژه شهر تبریز فراهم شده و در حال حاضر شهر تبریز به عنوان شهری امن، مستعد و مناسب برای سرمایه‌گذاری در سطح کشور مطرح شده است.

نوین در بخش دیگری از سخنان خود تحقق 15 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهری تبریز طی 5 سال گذشته و انتخاب این شهر به عنوان شهر برتر کشور در این بخش را نماد موفقیت اصل سرمایه‌گذاری ارزیابی و خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروسه توسعه شهری تنها را تحقق اهداف مورد نظر در حوزه عمران و توسعه شهری است و شهر تبریز با حمایت‌های مسئولان ارشد استانی و شهری گام‌های موثری در این راه برداشته است.

شهردار تبریز همچنین خطاب به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان حاضر در این نشست با تأکید بر این که تمامی تسهیلات و. شرایط لازم برای موفقیت سرمایه‌گذاری در شهر تبریز فراهم شده افزود: مدیران شهری و استانی حمایت همه جانبه‌ای از سرمایه‌گذاران علاقمند به مشارکت در توسعه شهری تبریز دارند و ما تسهیلات و امکانات حداکثری را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهیم داد.

وی در عین حال با اشاره به در پیش بودن چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌ةای سرمایه‌گذاری استان از عزم و برنامه‌ریزی جدی شهرداری تبریز به عنوان مسئول مستقیم کارگروه عمران شهری این همایش برای حضوری موفق در همایش مذکور خبر داد و افزود: بالغ بر 95 بسته و فرصت سرمایه‌گذاری جدید در حوزه عمران شهری از سوی شهرداری تبریز برای ارایه در این همایش از سوی شهرداری تبریز آماده شده که این تعداد فرصت سرمایه‌گذاری با پیش‌بینی مجموع 300 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شناسایی و آماده‌سازی شده‌اند و فراخوان جذب مشارکت در این طرح‌ها نیز منتشر شده است.

وی گفت: برخی از این طرح‌ها پیش از برگزاری همایش چهارم و بخشی دیگر در زمان برگزاری آن به مرحله عقد قرارداد و تفاهم‌نامه خواهد رسید.

نوین در عین حال با اعلام این که در سند چشم‌انداز 20 ساله نظام باید ایران به توسعه‌یافته‌ترین کشور منطقه تبدیل شود افزود: در این راستا مدیریت شهری تبریز نیز در تلاش است این شهر را به شهر برتر منطقه تبدیل کند که بسترهای تحقق این هدف با اجرای طرح‌های متعدد عمرانی خدماتی و نیز پروژه‌های مشارکتی متنوع ایجاد شده و در چشم‌انداز ایران 1404، شاهد تبریزی آباد و زیبا خواهیم بود.

شهردار تبریز در عین حال از تحقق مراحل اجرایی 165 قرارداد سرمایه‌گذاری بزرگ و کوچک  در طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری تبریز طی پنج سال گذشته از سوی شهرداری خبر داد و افزود: شهرداری تبریز طی پنج سال اخیر با جذب بالاترین میزان و حجم سرمایه‌گذاری، رتبه نخست این حوزه را در بین تمامی شهرها و شهرداری‌ها به خود اختصاص داده و این موفقیت زمینه‌ساز توسعه جهشی تبریز در تمامی بخش ها گردیده است. 

انتهای پیام/60002/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول