اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار فارس تاکید کرد

سرمایه‌گذاری در لامرد بسیار سودآور است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار فارس گفت: در حال حاضر لامرد دارای ظرفیت‌های بسیار بالاست و سرمایه‌گذاری در این شهرستان بسیار سودآور است.

سرمایه‌گذاری در لامرد بسیار سودآور است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، احمد علی افکاری بعد از ظهر امروز در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری لامرد که با حضور مسئولان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برگزار شد اظهار داشت: طبیعی است که در شرایط تحریم‌های اخیر فشارهای بسیاری به نظام تولید کشور وارد می‌شود اما در بخش‌های مختلف رشدهای چشمگیری داشته‌ایم.

وی افزود: آن‌ چه استکبار جهانی و کشورهای غربی به دنبال آن بوده‌اند تحقق پیدا نکرده است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار فارس ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران به واسطه تحریم‌های اخیر دشمنان افزایش یافته است گفت: به طور یقین سرمایه‌گذار در جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که ثبات نظام آن کشور پایدار باشد و امروز نظام ما دارای قدرت و ثبات بسیاری است.

افکاری با اشاره به اینکه پتانسیل‌های اقتصادی بسیاری در منطقه جنوب فارس به ویژه در لامرد وجود دارد ابراز داشت: استان فارس به عنوان حوزه پشتیبان پایتخت اقتصادی کشور و پارس جنوبی شناخته می‌شود و لامرد نیز پشتیبان این موضوع است.

این مسئول ادامه داد: وجود ذخایر عظیم گازی در شهرستان‌های لامرد و مهر نشان از ظرفیت بالای این شهرستان‌ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: به طور یقین سرمایه‌گذاری در لامرد در زمینه‌های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری بسیار سودآور است.

افکاری در بخشی دیگر از سخنان خود از آمادگی مدیران ارشد استان فارس و لامرد در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری خبر داد و بیان داشت: تمام سرمایه‌گذارانی که علاقمند به سرمایه‌گذاری در لامرد هستند، همکاری‌های لازم به صورت ویژه از سوی مسئولان مرتبط با آنان صورت می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار فارس در مورد بودجه سال 92 و چگونگی حمایت از بخش خصوصی نیز ابراز داشت: در بودجه سال 92 در راستای کمک به سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی در نظر گرفته شده و زمینه‌های ویژه برای حمایت از بخش خصوصی فراهم شده است.

در ادامه برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در لامرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با معرفی طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن بیان کرد: یکی از مناطقی که آماده سرمایه‌گذاری شده، منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر لامرد است.

غفار صفری گفت: شهرستان لامرد مقام دوم را از لحاظ کسب مجوزهای سرمایه‌گذاری در استان فارس دارد.

وی در مورد بخش معدن شهرستان لامرد نیز گفت: این شهرستان دو درصد از معادن موجود در استان فارس را به خود اختصاص داده است.

این مسئول اضافه کرد: در بخش صنعت هرکدام از سرمایه‌گذاران که تمایل به سرمایه‌گذاری داشته باشند مجوزهای لازم برای آنان صادر می‌شود.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول