اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران تاکید کرد

افزایش استفاده از مشارکت مردمی در کمک به محرومان

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: در کمک به محرومان باید بتوانیم بیش‌تر از این از مشارکت مردمی استفاده کنیم.

افزایش استفاده از مشارکت مردمی در کمک به محرومان

 به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران احمدرضا قلی‌پور صبح امروز با حضور در جشن نیکوکاری، اظهار داشت: هفته نیکوکاری فرصت مناسبی است که کمک به اقشار محروم توسط تک تک افراد جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نباید از محرومان غافل شد، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی مردمانی انسان دوست هستند که همواره برای کمک به محرومان در تلاش هستند.

قلی‌پور با بیان اینکه نباید محرومان و مستضعفان جامعه فراموش شوند، افزود: برای این منظور لازم است تا نهادهای حمایتی در جذب مشارکت حداکثری مردم در کمک به محرومان تلاش کنند.

وی کمک به نیازمندان و دستگیری از آن‌ها را سعادت بزرگ عنوان کرد و گفت: این کمک‌ها باید در ایام خاصی از سال رونق بیشتری به خود گیرد.

قلی‌پور هفته نیکوکاری را فرصتی مناسب برای کمک به دیگر افراد جامعه عنوان کرد و گفت: باید کاری کنیم تا تمام اقشار جامعه و تمام فرزندان ایران اسلامی از بهار طبیعت لذت ببرند.

وی خواستار حضور تمام اقشار جامعه در هفته نیکوکاری، در کمک به محرومان شد و گفت: برای این منظور باید از کمک‌های مردمی نهایت بهره را در کمک به محرومان جامعه ببریم.

قلی‌پور با بیان اینکه هر سال شاهد کمک‌های مردمی هستیم، اظهار داشت: کمک‌های مردمی می‌تواند بخشی از هزینه‌های افراد کم بضاعت و یا بی‌بضاعت  برای درمان، تحصیل، خوراک و پوشاک محرومان را تأمین کند که این کار علاوه بر اجر اخروی سبب خوشحالی بسیاری از کودکان که در محرومیت به سر می‌برند می شود.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول