اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان:

بیش از 40 هزار نفر عضو کانون‌های مساجد لرستان هستند

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: بیش از 40 هزار نفر عضو کانون‌های مساجد لرستان هستند.

بیش از 40 هزار نفر عضو کانون‌های مساجد لرستان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید علی موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 276 باب کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد لرستان وجود دارد، گفت: علاوه بر این 86 کتابخانه مسجدی با بیش از 300 هزار جلد کتاب در سطح مساجد لرستان ایجاد شده است.

موسوی با بیان اینکه 23 خانه نور در سطح استان لرستان وجود دارد، گفت: در سطح استان لرستان 14 کانون تخصصی در زمینه‌های مختلف از جمله کانون‌های نمایشی، تئاتر، سرودهای انقلابی و ... فعالیت دارند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: سهم استان لرستان در سال‌ جاری 10 خانه دیجیتال بوده که تاکنون چهار خانه راه‌اندازی و شش خانه دیگر در حال راه‌اندازی هستند.

وی هدف از این طرح را رشد و توسعه مساجد عنوان کرد و گفت: در حال حاضر دشمنان نظام با راه‌اندازی سکولارم برعلیه ایدئولوژی اسلام به پا خواسته‌اند تا در این راه با تغییر فرهنگ به اسلام ضربه زنند.

وی تصریح کرد: در سطح استان لرستان 25 مرکز تفسیر کوتاه قرآن کریم وجود دارد که کارهای فرهنگی و هنری در آن‌ها صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: طی سال‌جاری بیش از یک هزار و 100 برنامه فرهنگی آموزشی در سطح کانون‌های لرستان برگزار شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت‌: یکی از برنامه‌های سال آینده این دبیرخانه راه‌اندازی کانون‌های مساجد در سطح دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی است.

موسوی یادآور شد: بیش از 200 میلیون تومان امسال در راستای حمایت مالی از مساجد به این کانون‌ها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه شعار امسال دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، مسجد جایگاه عبادت و پایگاه سیاست است، خاطرنشان کرد: اگر حکومت‌های اسلامی این روش مسجد محوری را ادامه دهند قطعاً موفق می‌شوند.

موسوی گفت: انقلاب اسلامی ما از مساجد شروع شد و امروز آثار و برکات آن را در تمام دنیا می‌بینیم.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول