اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راهور استان زنجان:

جاده‌های استان زنجان لغزنده است/ رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راهور استان زنجان با اشاره به اینکه جاده‌های استان لغزنده است، گفت: به رانندگان توصیه می‌شود، نکات ایمنی را رعایت کنند.

جاده‌های استان زنجان لغزنده است/ رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: روز گذشته و بامداد امروز بارش برف در استان وجود داشت که همین امر موجب یخ‌زدگی جاده‌های استان شد.

وی با اشاره به اینکه از صبح امروز یخ‌زدگی جاده‌های استان باز شده است، افزود: در حال حاضر لغزندگی در جاده‌های استان وجود دارد.

جانشین پلیس راهور استان زنجان در ادامه با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان اضافه کرد: به رانندگان توصیه می‌شود که لوازم ایمنی را با خود به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: جریمه رانندگانی که لوازم ایمنی را با خود به همراه نداشته باشند، 300 هزار ریال است.

شیرمحمدی همچنین با تاکید بر عدم رانندگی در زمان خستگی و خواب‌آلودگی تصریح کرد: با بررسی به عمل آمده اکثر حوادث رانندگی به دلیل خواب‌آلودگی رانندگان رخ داده است.

وی در ادامه به حوادث رانندگی اتفاق افتاده از 20 تا 22 بهمن نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت یک تصادف فوتی با یک مقتول اتفاق افتاده است.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در این مدت شش مورد تصادف جرحی به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: در اثر این تصادفات 9 نفر مجروح شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مدت مذکور 10 فقره تصادف خسارتی نیز در جاده‌های استان اتفاق افتاده است.

شیرمحمدی در پایان به توقیف 185 خودرو در جاده‌های استان از بازه زمانی 20 تا 22 بهمن ماه نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در این مدت سه دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول