اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

مسئولان گرانی و تورم را صحیح مدیریت کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: مسئولان باید با مدیریت صحیح فضای جامعه را آرام نگاه دارند تا این تورم و گرانی به اقشار مردم فشار وارد نکند.

مسئولان گرانی و تورم را صحیح مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در آخرین شورای اداری سال جاری در این شهرستان اظهار داشت: با وجود همه چالش‌ها و تحریم‌های موجود در کشور ملت ایران با حضور گسترده و بی‌نظیر خود در 22 بهمن ماه نشان دادند که با محوریت ولایت فقیه پشتوانه محکمی برای نظام به شمار می‌روند.

وی با تأکید بر حرکت در مسیر ولایت افزود:‌ یکی از مأموریت‌های ما در سال آینده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که بیانگر دموکراسی در این کشور است.

غنچه‌پور مهم‌ترین وظیفه فرمانداران و بخشداران را برگزاری انتخابات ذکر و تصریح کرد: در سال 92 یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر برگزار می‌شود.

وی فضای حاکم بر کشور را آرام و مطلوب خواند و ابراز داشت: اما دشمنان همچنان با توطئه‌ها و شعارهای مختلف درصدد بدبین کردن مردم نسبت به نظام و ناآرام کردن جامعه هستند بر همین اساس وظیفه همه مسئولان جلوگیری از هرگونه چالش و بی‌اعتمادی مردم است.

غنچه‌پور عنوان کرد: مسئولان باید با مدیریت صحیح فضای جامعه را آرام نگاه دارند تا این تورم و گرانی به اقشار مردم فشار وارد نکند از جمله اداره‌های بازرگانی و تعزیرات حکومتی و مجمع امور صنفی باید با دقت کامل بر بازار نظارت کنند تا از هرگونه سوء‌استفاده احتمالی جلوگیری به عمل آید.

فرماندار جیرفت همچنین اصحاب رسانه را مشاوران و راهنمایان دستگاه‌های اجرایی خواند و گفت:‌ آنان باید با نشر فرهنگ فضای آرامی بر جامعه حاکم کنند و از هرگونه ایجاد تنش در موقعیت حساس کنونی خودداری کنند.

غنچه‌پور خطاب به مدیران بیان داشت: باید تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه اداره آموزش و پرورش با همکاری و همدلی در راستای فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم برای اسکان مسافران نوروزی تلاش کنند تا خاطره‌ای خوش از این دیار با خود ببرند.

وی همچنین با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری اذعان داشت: باید همه مدیران به ویژه مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به قشر محروم جامعه توجه ویژه‌ای ‌داشته باشند و خدمات مناسبی به آن‌ها ارائه کنند.

غنچه‌پور اعتبارات شهرستان جیرفت را در سال جاری 283 میلیارد ریال ذکر و خاطر نشان کرد:‌ این شهرستان رتبه دوم میزان اعتبار استان کرمان را پس از مرکز استان دارا بوده است.

انتهای پیام/80001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول