اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

گرانی‏های اخیر قابل کنترل است/ مدیریت‏ها تقویت شود

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه گرانی‏های اخیر قابل کنترل است، گفت: در زمینه اقتصاد، مدیریت‏ها باید تقویت شود.

گرانی‏های اخیر قابل کنترل است/ مدیریت‏ها تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، محسن رضایی پیش از ظهر امروز در جمع مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان اظهار داشت: امروز اگر همه تلاش خود را به کار گیریم، در نهایت می‏توانیم اهداف دشمنان اسلام و انقلاب را درباره ملت و نظام اسلامی ایران خنثی و نقش بر آب کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: برنامه‏های دشمنان با ادامه راه شهیدان تحقق پیدا نمی‏کند.

رضایی با تاکید بر اینکه دشمن نمی‏خواهد تا شیرینی انقلاب اسلامی در کام ملت ایران بماند، گفت: مسئولیت کارگزاران نظام اسلامی در برهه کنونی بسیار سنگین است.

وی تصریح کرد: همه باید با اتحاد برابر مشکلات بایستند و دست در دست هم دهند و با تکیه بر ارزش‏های والای اسلام و انقلاب، دسیسه‏های دشمن را خنثی کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توسعه ارزش‏های اولیه انقلاب اسلامی و اشاعه فرهنگ محبت به یکدیگر را از نیازهای اساسی جامعه امروز ایرانی دانست.

رضایی تصریح کرد: در حال حاضر، همه باید به فکر کار جمعی برای عمران و آبادانی کشورمان باشند و تنها به فکر خود نباشیم تا بتوانیم در شرایط سخت فعلی، گرانی‏ها و فشارهای اقتصادی را کنترل کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه توطئه دشمنان در برهه کنونی در بخش‏های اقتصادی علیه کشورمان شدت گرفته است، این امر را نافی مدیریت صحیح بر امور ندانست و گفت: با مدیریت صحیح و درایت مسئولان، می‏توان گرانی‏های اخیر را کنترل کرد.

انتهای پیام/2249/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول