اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

راهکار مقابله با گرانی مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام با بیان اینکه مسئولان باید از حضور مردم در 22 بهمن درس بگیرند، گفت: راهکار مقابله با گرانی مهم‌ترین وظیفه مسئولان است.

راهکار مقابله با گرانی مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به پیام‌ها و دستاوردهای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن از همه مردم شریف و قدرشناس استان به خصوص مردم شریف شهرستان چرام به خاطر حضور باشکوه، حماسی و به موقع خود در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی کرد.

*حضور به موقع و حماسی مردم توطئه دشمن را نقش بر آب کرد

امام جمعه چرام در ادامه این حماسه عظیم را حامل چند پیام و دستاورد عظیم برای ملت ما دانست و اظهار کرد: دشمنان خارجی و فریب‌خوردگان داخلی از مدت‌ها قبل در تدارک برنامه‌ریزی برای حضور حداقلی مردم در این راهپیمایی بودند تا به این طریق نتیجه بگیرند که بین مردم و نظام فاصله افتاده است.

وی افزود: آن‌ها به دنبال این بودند که ببینند تحریم‌ها و تهدیدها مثمر ثمر بوده و به دنبال آن با مطرح کردن مذاکره و نشاندن نظام پای میز مذاکره نظام را مجبور به عقب‌نشینی از مواضع اصولی خود کنند و آن‌گاه به وسیله بوق‌های تبلیغاتی اعلام کنند که نظامی که ادعا می‌کرد می‌تواند بدون وابستگی به شرق و غرب، خود را اداره کند امروز برای فرار از مشکلات وابسته به غرب شده و بر الگو بودن نظام اسلامی خدشه وارد کنند.

این مسئول با بیان این‌که حضور به موقع و حماسی مردم این توطئه را نقش بر آب کرد و به دشمنان ابله نظام فهماند که مشکلات و گرانی‌ها و بداخلاقی برخی از مسئولین مقوله‌ای جدی از اصل نظام می‌باشد، عنوان کرد: مردم نظام اسلامی را که حاصل مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی صد هزار شهید است با هیچ مشکل و تهدیدی کنار نگذاشته و به نظام خود وفادار هستند.

حجت‌الاسلام طزری اضافه کرد: حضور مردم وظیفه مسئولین را در مقابل ملت سنگین‌تر کرد و حجت را بر آنان تمام کرده که ملت وظیفه خود را انجام داده و امروز نوبت مسئولین است که مشکل اقتصادی و تورم را حل کنند.

امام جمعه چرام در ادامه صحبت‌های خود ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسن عسکری (ع) و با ذکر حدیثی از این امام همام که «عابدترین مردم کسی ایت که واجبات خود را انجام دهد»، خاطرنشان کرد: امروزه یکی از مشکلات ما این است که واجبات را ترک کرده و به دنبال مستحبات هستیم در صورتی که اصل عمل به واجبات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (ع) و با اشاره به این‌که وجود نازنین این حضرت در زنده بودن مایه برکت برای شیعیان بود و امروز هم مرقد مطهر ایشان ملجأ و پناه‌گاهی برای محبین و شیعیان خاندان عصمت و طهارت است، یادآور شد: به برکت مرقد ایشان، امروز در شهر مقدس قم پایگاه عظیم علوم دینی استقرار یافته است که محل تربیت علمأ و بزرگانی همچون امام راحل و مراجع تقلید می‌باشد که اسلام از وجود این علماء، رونق و نشر یافته است.

این مسئول مذهبی در چرام در ادامه با تأکید بر این مطلب که سالروز شهادت شهید حجت‌الاسلام محلاتی که نماینده حضرت امام خمینی (ره) بوده‌اند، اکنون به عنوان روز روحانیت و شهادت در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است، گفت: برای روحانیت شیعه همین افتخار کافی است که در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس هشت ساله به نسبت جمعیت خویش از هر قشر و گروه دیگری بیشتر ایثارگری کرده‌اند.

انتهای پیام/8002/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول