اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان:

نقش مردم در نظافت عمومی شهر پررنگ‌‌تر شود

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: باید نقش مردم را در زمینه نظافت عمومی پررنگ‌ کرد.

نقش مردم در نظافت عمومی شهر پررنگ‌‌تر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مرتضی جعفری امروز در جلسه پاکسازی و نظافت آبادان که با حضور مسئولان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری آبادان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: در زمینه نظافت عمومی باید به مسئله مهم مشارکت مردم توجه ویژه‌ای شود.

وی افزود: در صورتی که بتوان نقش مردم را در زمینه روز نظافت عمومی شهر پررنگ‌تر کرد می‌توان به بخش مهمی از اهداف اجرای این برنامه دست یافت.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: در زمینه روز نظافت عمومی برنامه‌های این روز در سه محور قرار داده شده است.

جعفری تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به عنوان محور نخست و مهم در این خصوص است که از طریق نصب بنر، پلاکارد، اطلاع‌رسانی از طرف ائمه جماعات، صدا و سیما، جراید و طرح موضوع در مدارس خواهد بود.

وی اضافه کرد: محور دوم اجرایی است که بخش اعظمی از این بخش بر عهده شهرداری، پالایشگاه، پتروشیمی و راه‌ و شهرسازی است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان‌ کرد: محور سوم نیز پاکسازی تمام نقاط شهر، جاروکشی، لایروبی، نخاله‌برداری، حرص‌کردن درختان و ... است که در این ایام و به ویژه در روز بیست و سوم اسفندماه باید انجام شود.

جعفری با تاکید بر مشارکت مردم در زمینه نظافت عمومی شهر در آستانه سال جدید اظهار کرد: اجرای برنامه‌ نظافت عمومی شهر که در آن همه خیابان‌ها، کوچه‌ها و مناطق شهر زیبا، پاک و آماده استقبال از بهار و مهمانان نوروزی باشد با حضور همگانی مردم و همکاری و هماهنگی مسئولان شهر امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/72008/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول