اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی استان بوشهر خبر داد

پیگیری جدی برای پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بوشهر گفت: پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در استان با جدیت پیگیری می‎شود.

پیگیری جدی برای پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخورد با خرده‎فروشان در محلات مختلف در دستور کار قرار گرفته است و برای انجام هر چه بهتر این کار به مشارکت مردم نیاز داریم.

وی اضافه کرد: وضعیت استان بوشهر در زمینه آلودگی به مواد مخدر در مقایسه با استان‎های همجوار بهتر است ولی انتظار داریم بهتر نیز شود.

عباس‌زاده تاکید کرد: طرح‎های پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با خرده‎فروشان به طور مستمر انجام می‎شود اما برخی از افراد جامعه قانون‎گریز هستند و برای منافع خود دست به هر اقدامی می‎زنند.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این زمینه برخورد ما با معلول است و نه علت، یادآور شد: یکی از وجوه امنیت مردم هستند و در بخشی از موارد مردم همراهی نمی‎کنند که انتظار داریم مردم با اعتماد بیش از پیش به پلیس همراهی و تعامل بیشتری با ما داشته باشند.

عباس‌زاده گفت: همه دستگاه‎ها در تامین امنیت نقش دارند و اگر مردم فقط پلیس را مسئول امنیت در جامعه بدانند آنچه خواسته مردم در این زمینه است، محقق نخواهد شد.

وی اضافه کرد: مجازات خاصی برای افراد معتاد وجود ندارد و در صورت دستگیری فقط در مراکز بازپروری اجباری نگهداری می‎شوند که نگهداری معتادان زیر 16 سال و بالای 55 سال نیز به دلیل شرایط جسمانی آنها انجام نمی‎شود.

عباس‌زاده با اشاره به برپایی نمایشگاه دائمی مواد مخدر جنب شورای هماهنگی در بوشهر ادامه داد: ارائه خدمات در این نمایشگاه برای همه اقشار و گروه‎های سنی مختلف رایگان و به صورت مستمر است.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه این نمایشگاه دائمی کارشناسانی به مدارس و مراکز آموزش عالی به منظور ارائه آموزش‎ها و خدمات لازم در حوزه پیشگیری اعزام می‎کنیم و اعتبارات خوبی در این زمینه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/66007/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول