اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند خواستار شد

بسیج عمومی ادارات برای پاک‌سازی شهر گتوند و استقبال از بهار

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند از برگزاری مراسم نمادین روز پاک‌سازی عمومی در 23 اسفندماه خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی این منطقه برای پاک‌سازی شهر بسیج شوند.

بسیج عمومی ادارات برای پاک‌سازی شهر گتوند و استقبال از بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، هوشنگ محمدپور صبح امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گتوند با اشاره به ایام پایانی سال و حضور مهمانان نوروزی در شهرستان از تمام ادارات مربوطه خواست تا در خصوص نظافت شهر کوشاتر باشند و تمهیدات و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در این جلسه با تاکید بر برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های روز پاکسازی عمومی از تمام ادارات خواست تا مطابق با دستورالعمل خواسته شده عمل کنند و در این باره خواستار حضور پررنگ دستگاه‌های اجرایی برای این کار شد.

فرماندار گتوند با اشاره به بحث عدالت در سلامت گفت: عدالت در سلامت بحث بسیار گسترده‌ای است و بعضی شاخص‌های مربوط به آن شامل سیستم دفع فاضلاب، میزان فضاهای ورزشی، میزان چاقی و دیابت در بین مردم و میزان تصادفات رانندگی می‌شود که امیدواریم در سال 92 شاهد استقرار و اجرای طرح عدالت در سلامت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای ارتقای سطح سلامت جامعه باید در راستای اطلاع‌رسانی و آموزش عمومی گام‌های اساسی برداریم و در این باره از همه توان خود استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه این جلسه یکی از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی دزفول درباره اجرای طرح عدالت در سلامت برای حاضران سخنرانی کرد.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول