اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام خبر داد

نقاط آلوده ایلام پاکسازی شد/ دستگیری 7 مجرم در ایلام

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ایلام از پاکسازی نقاط آلوده در شهر ایلام خبر داد.

نقاط آلوده ایلام پاکسازی شد/ دستگیری 7 مجرم در ایلام

شهاب عزیززاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط جرم‌خیز ایلام با همکاری پلیس انتظامی ایلام با موفقیت اجرایی شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح هفت نفر از مجرمان شناسایی و دستگیر شدند که با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی استان می‌شوند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: این طرح تا پایان امسال در شهرستان ایلام استمرار داشته و نیروی انتظامی مصمم به اجرای آن است.

عزیززاده تصریح کرد: نیروی انتظامی استان ایلام با آمادگی کامل در حال اجرای وظایف محوله بوده و در این راستا همواره موفق عمل کرده است.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: این موفقیت‌ها حاصل تلاش پرسنل پلیس، تعامل مناسب و مشارکت مردم با نیروی انتظامی استان ایلام است.

وی افزود: استمرار این تعامل منجر به افزایش احساس امنیت در بین مردم استان بوده که این موضوع از خود برقراری امنیت واجب‌تر و اثرگذار‌تر است.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: برقراری نظم و امنیت یکی از وظایف اصلی پلیس بوده که نیروی انتظامی استان ایلام به حفظ و برقراری این مهم خود را موظف می‌داند.

وی از مردم استان ایلام خواست همچنان نیروی انتظامی را در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در راستای برقراری و استمرار امنیت مطلوب یاری کنند.

انتهای پیام/2246/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول