اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر خبر داد

پاکسازی کهن شهر تاریخی کشور

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از پاکسازی مناطق مختلف شهری شوشتر خبر داد و گفت: مسئولان از این فرصت برای پاکسازی و مناسب‌سازی شهرستان شوشتر برای پذیرایی از مهمانان نوروزی استفاده کنند.

پاکسازی کهن شهر تاریخی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی عصر امروز در بازدید از فضاهای تاریخی شوشتر اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی برای نظافت عمومی شهرستان شوشتر بسیج می‌شوند تا در زمان تعیین شده برای این کار چهره شهر شوشتر را تغییر دهند.

وی افزود: وجود نخاله در ورودی‌های شوشتر، زباله‌ها در برخی از مناطق باعث ایجاد مناظر بدی در شهر کرده است که تلاش می‌شود در روز نظافت عمومی این مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه از همه توان خود برای آماده‌سازی شوشتر برای ایام نوروز استفاده می‌کنیم، تاکید کرد: باید برای رفع مشکلات موجود در سطح شوشتر و فراهم کردن مقدمات برای حضور گردشگران در این شهر تاریخی در ایام نوروز از همه توان اجرایی موجود استفاده می‌کنیم و بسیج عمومی به راه می‌اندازیم.

نجفی با اشاره به اینکه مشکلات در بخش میراث فرهنگی بررسی شده است، تاکید کرد: تلاش شده است تا مشکلات در سال‌های گذشته آسیب‌شناسی شود و در این باره از تجربیات انجمن‌های دوستداران میراث فرهنگی نیز استفاده می‌شود.

فرماندار شوشتر با تاکید بر اینکه فعالیت در این حوزه باید مردمی باشد، تاکید کرد: مردم بهتر می‌توانند در مهیا کردن شرایط به مسئولان کمک کنند و در این باره از ‌ظرفیت انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول