اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار جدی فرمانده انتظامی کرج به مخلان امنیت

طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده کرج تا پایان سال‌جاری اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کرج از اجرای طرح‌هایی با هدف پاکسازی مناطق آلوده این شهرستان طی روزهای پایانی سال‌جاری خبر داد.

طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده کرج تا پایان سال‌جاری اجرا می‌شود

عبدالرضا خیرخواهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم و باید برای تامین امنیت ایام تعطیلات و مسافرت مردم تدابیر امنیتی لازم را اتخاذ کنیم، پلیس کرج این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا طرح برخورد جدی و قاطع با معتادان پرخطر و اراذل و اوباش توسط نیروی انتظامی کرج طراحی شده و تا پایان سال چندین نوبت این طرح‌ها به صورت ضربتی اجرا خواهد شد.

* هشدار جدی فرمانده انتظامی کرج به مخلان امنیت

این فرمانده ارشد انتظامی تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های پلیس برای تامین امنیت مردم در ایام نوروز، جمع‌آوری اراذل و اوباش و همه افرادی است که به هر نحوی امنیت مردم را مختل می‌کنند.

خیرخواهان ادامه داد: ما با این اراذل و اوباش تعارف نداشته و برای آخرین بار هشدار می‌دهیم که اگر دست از اقدامات شوم خود برندارند، با برخورد قاطع، سریع و جدی پلیس روبه‌رو خواهند شد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد که عده‌ای برای مردم و کل شهر مزاحمت ایجاد کنند، به همین دلیل پیش از پایان سال با اجرای چندین مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده،‌ اقدام به جمع‌آوری این افراد خواهیم کرد.

* شناسایی مخلان امنیت در کرج

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: مناطق آلوده، معتادان پرخطر، اراذل و اوباش و بالاخره افراد مخل امنیت از سوی ماموران پلیس کرج شناسایی شده و به زودی از سطح شهر جمع‌آوری خواهند شد.

خیرخواهان تاکید کرد: به طور قطع دستگیری و زندانی کردن این افراد اولویت پلیس نیست و به همین دلیل هشدارهای لازم را بیان می‌کنیم که تا عبرت گرفته و دست از اعمال مجرمانه خود بردارند و طبیعی است اگر به این هشدارها توجهی نداشته باشند، با قاطعیت پلیس روبه‌رو خواهند شد.

وی در پایان گفت: تمام تلاش پلیس تامین امنیت مردم به ویژه در ایام نوروز است و در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/2302/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول