اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشستی با حضور مسئولان صورت گرفت

بررسی فعالیت کمیته‌های کنترل کیفیت نفت خام مناطق نفت‌خیز جنوب

نشست کمیته عالی کنترل کیفیت نفت خام شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بررسی فعالیت کمیته‌های کنترل کیفیت نفت خام این مناطق در معاونت مهندسی نفت این شرکت برگزار شد.

بررسی فعالیت کمیته‌های کنترل کیفیت نفت خام مناطق نفت‌خیز جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نشست کمیته عالی کنترل کیفیت نفت خام شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بررسی فعالیت کمیته‌های کنترل کیفیت نفت خام این مناطق در معاونت مهندسی نفت این شرکت برگزار شد.

در این نشست نمایندگان مدیریت‌های امور فنی، تولید و برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز تابع این شرکت، مدیریت‌های برنامه‌ریزی تلفیقی، نظارت بر تولید نفت و گاز و امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تولیدی تابع این شرکت حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه، مصوبات نشست قبلی و پیگیری‌های به عمل آمده توسط واحدهای مختلف ستادی و شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون، مارون، گچساران، آغاجاری و مسجدسلیمان ارائه و سپس مهمترین فعالیت‌ کمیته‌های کنترل کیفیت نفت خام در هر شرکت در سال 91 مورد بررسی قرار گرفت.

راندمان کنترل کیفیت نفت خام در مبادی تولید، محل‌های توزیع به سمت صادرات و پالایشگاه‌ها و محل دریافت نفت خام از سایر شرکت‌ها از جمله فعالیت‌های کمیته‌های کنترل کیفیت نفت خام شرکت‌های بهره‌بردار تابع مناطق نفت‌خیز جنوب بود که در این جلسه مطرح شد.

در ادامه درباره نحوه پایش منظم روزانه و دوره‌ای پارامترهای کیفیت نفت خام از شرکت‌های نفت فلات قاره، نفت مناطق مرکزی و بهره‌برداری نفت و گاز اروندان به سمت مناطق نفت خیز جنوب بحث و بررسی شد.

در این نشست همچنین پیش‌نویس دستورالعمل کنترل کیفیت گاز و مایعات گازی در مناطق نفت خیز جنوب مطرح شد.

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول