اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نفت و گاز پارس:

چند سکوی نفتی به زودی در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: سرپرست نفت و گاز پارس گفت: به یاری خدا و تلاش و همت همکاران به زودی چند سکوی جدید نصب و در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

چند سکوی نفتی به زودی در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدرضا زهیری عصر امروز در نشست هم‌اندیشی مشترک شرکت نفت و گاز پارس و مجتمع گازی پارس‌جنوبی اظهار داشت: این نشست درواقع به منظور تبادل نظر در زمینه بهبود فرایندهای همکاری این دو سازمان فعال در پارس‌جنوبی برگزار شده که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

سرپرست شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به حضور فعال مبتنی بر همکاری صمیمانه مهندس شعبانپور و همکارانش در منطقه، بر ضرورت هماهنگی، وفاق و همدلی هر چه بیشتر مسئولان منطقه در راهبری طرح‌های مهم و ملی در دست اجرا تاکید کرد.

زهیری حجم گسترده تحریم‌های دشمنان انقلاب اسلامی را ناکارآمد خواند و با اشاره به عزم والای متخصصان ایرانی و تجربه‌های موفق در زمینه‌های مختلف خاطرنشان کرد: اگر دشمنان هر چیز را تحریم کنند، نمی‌توانند عشق به نظام و ولایت فقیه را از ما بگیرند.

سرپرست شرکت نفت و گاز پارس افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده رویکرد جدید شرکت نفت و گاز پارس،" توسعه زودهنگام بخش فراساحل و سکو محوری" است و به یاری خدا و تلاش و همت همکاران به زودی چند سکوی جدید نصب و در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

زهیری استمرار تولید و مصرف بدون دغدغه گاز در بخش‌های مختلف جامعه و آرامش موجود را، ثمره شیرین همدلی، هماهنگی و تعهد مجموعه مدیران و کارکنان شرکت نفت و گاز پارس خواند.

وی گفت: با توجه به جایگاه خطیر شرکت نفت و گاز پارس در کشور و نقش تولیدات این شرکت در توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی از تمام ظرفیت‌های موجود برای پیشرفت در راه‌اندازی کامل طرح‌های موجود نهایت استفاده را خواهیم کرد.

این مسئول بیان کرد: از تمام امکانات و توان موجود برای رشد و توسعه پارس‌جنوبی بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول