اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت نفت و گاز پارس تاکید کرد

به‌روزرسانی دستورالعمل‌های ایمنی طرح‌های پارس جنوبی براساس آخرین یافته‌های جهانی

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت نفت و گاز پارس بر لزوم بازنگری و به‌روزرسانی دستورالعمل‌های ایمنی طرح‌های گازی پارس جنوبی براساس آخرین یافته‌های جهانی تاکید کرد.

به‌روزرسانی دستورالعمل‌های ایمنی طرح‌های پارس جنوبی براساس آخرین یافته‌های جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدرضا زهیری عصر امروز در پنجمین نشست کمیته بحران شرکت نفت و گاز پارس در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار صنعت نفت است و تلاش برای رشد و توسعه این میدان با جدیت ادامه دارد.

وی افزود: در سال تولید ملی شاهد رشد و پیشرفت قابل قبولی در این منطقه هستیم و به فضل خدا به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

سرپرست شرکت نفت و گاز پارس از ارتقای شاخص‌های ایمنی در جریان توسعه طرح‌های بزرگ پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: پایش و بررسی مستمر کارایی دستورالعمل‌های ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل به منظور دستیابی به شاخص‌های برتر به ویژه در دوره نزدیک به راه‌اندازی و بهره‌برداری از طرح‌ها مورد تاکید قرار دارد.

زهیری با اشاره به اهمیت سکوها و پالایشگاه‌های پارس جنوبی از نقطه نظر ابعاد و موقعیت جغرافیایی و نقش راهبردی طرح‌ها تصریح کرد: پایبندی بر اجرای الزامات ایمنی یک اصل راهبردی است که به این منظور لازم است ضمن توجه تمام ارکان سازمان به اصول و قواعد ایمنی، بازنگری‌های مستمر دستورالعمل‌ها و بهره‌گیری از یافته‌های نوین جهانی در دستور کار ویژه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بازنگری و به روز رسانی دستورالعمل‌های ایمنی طرح‌های گازی پارس جنوبی براساس آخرین یافته‌های جهانی در طرح‌های بالادستی نفت و گاز مورد تاکید قرار دارد.

در این نشست مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست و پدافند غیر عامل شرکت نفت و گاز پارس ماموریت یافت در قالب وظایف سالانه خود ضمن توجه و تمرکز بر یافته‌های حاصل از آسیب‌شناسی قوانین موجود ایمنی در متن عملیات صنعتی نسبت به تهیه و تدوین قواعد جدید براساس نیازهای موجود در طرح‌های پارس جنوبی اقدام کند.

پیگیری مصوبات نشست قبلی، بررسی گزارش‌های فرایند توسعه طرح‌ها از منظر انطباق با اصول ایمنی و برخی مقررات موجود ملی و بین‌المللی در حوزه‌های خشکی و دریایی طرح‌های گازی نیز در این نشست مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/2451/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول